Eva. skriver:
Min tømmer åbenbart også selvom den står så langt væk at de får skader i hoved og røv af at gå derom..men ok, var jeg bare en sørgelig skraldemand så hjælper lidt flasker vel på økonomien....NARRØVE, altså...
Skraldemænd er faktisk mega godt betalte, og det er blevet et af de mest populære jobs i DK, fordi det er så fleksibelt et job, du selv kan tilpasse meget efter dine ønsker, og fordi de tjener så godt... 
Vi har iøvrigt nogle gode skraldemænd, som tømmer vores, selvom den altid er fyldt, så den ikke kan lukkes, og stiller vi en ekstra pose/sæk tager de den også med. Plus at da vi lige var flyttet herud og havde en masse smadrede flyttekasser, som lå udenfor, fordi vi skulle have kørt dem på forbrændingen, så tilbød den rare skraldemand at tage dem med 
Det eneste negative jeg kan sige var i vinters, hvor vi ikke fik tømt 2 gange i træk, fordi de (firmaet) ikke mente de kunne komme derned for sne, men der lå bare ikke ret meget, og skovvejen var næsten tom, da alle træerne dækker, så der ikke kommer meget sne. Og vores indkørsel var heller ikke noget problem, da vi selv kunne køre fint rundt med vores lillebitte bil med små dæk.
Anmeld