Latterlige skraldemænd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

jette1983 skriver:

Det var da en umanerlig grim holdning, sorry ved godt du er sur og skuffet men det der var virkelig under bæltestedet, man kan godt omtale andre mennesker ordentligt.

Man er ikke sørgelig fordi man er skraldemand, hvis der ikke var nogen der gad det hvem skulle så fjerne dit lort? Sorry men bliver virkelig gal når man taler nedsættende om en hel folke gruppe på den måde. Hvad de tjener er vel også sagen uvedkommende, jeg tror ikke deres løn er så meget ringere end en fabriksarbejder eller andet ufaglært arbejde, og siden hvornår er det blevet ok at sige at ufaglærte mennesker er dumme?

Jeg er helt enig med dig!!!

-Og så kan jeg lige tilføje at en skraldemand faktisk tjener mellem 30.000 og 50.000 kr. om mdr.

http://politiken.dk/debat/signatur/ECE819264/skraldemand-er-et-job-for-hvide/

Hvor imod en pædagog kun tjener ca. 25.000 kr. pr. mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

FrkT

Eva. skriver:

Min tømmer åbenbart også selvom den står så langt væk at de får skader i hoved og røv af at gå derom..men ok, var jeg bare en sørgelig skraldemand så hjælper lidt flasker vel på økonomien....NARRØVE, altså...

Skraldemænd er faktisk mega godt betalte, og det er blevet et af de mest populære jobs i DK, fordi det er så fleksibelt et job, du selv kan tilpasse meget efter dine ønsker, og fordi de tjener så godt... 

Vi har iøvrigt nogle gode skraldemænd, som tømmer vores, selvom den altid er fyldt, så den ikke kan lukkes, og stiller vi en ekstra pose/sæk tager de den også med. Plus at da vi lige var flyttet herud og havde en masse smadrede flyttekasser, som lå udenfor, fordi vi skulle have kørt dem på forbrændingen, så tilbød den rare skraldemand at tage dem med 

Det eneste negative jeg kan sige var i vinters, hvor vi ikke fik tømt 2 gange i træk, fordi de (firmaet) ikke mente de kunne komme derned for sne, men der lå bare ikke ret meget, og skovvejen var næsten tom, da alle træerne dækker, så der ikke kommer meget sne. Og vores indkørsel var heller ikke noget problem, da vi selv kunne køre fint rundt med vores lillebitte bil med små dæk.

Anmeld

19. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Eva. skriver:

sidder her og er rigtig skuffet, sur og gal....i går fik jeg tømt avisbeholder, hvilket jeg ikke skal da der intet er i den, den bruges til flasker og var helt fuld med 1½l flasker....og det er altså mange og mange penge for mig.

De latterlige skraldemænd er så gået helt om i min gård og har fundet denne skraldespand og de har så stjålet alle mine flasker og endda smidt dem uden værdi i min skraldespand....hvorfor er folk så sørgelige....? hvor er jeg bare gal...

Nå..måtte bare brokke mig..

Anmeld dem for tyveri....!!! For det er det... her går de ikke ind, selvom skraldepandene står 1½ m fra fortorvet... men vi har en lille kant, som de ikke må slæbe den op på... så jeg ville melde dem med det samme......

Anmeld

19. maj 2011

skønneunger

kan godt forstå du er sur og det havde jeg sku også været

meeeen lige et forsvar til skraldemænd ( ikke dem som stjal fra dig selvfølgelig) de tjener nu kassen og er ikke alle sammen røv huller.

min far var selv skraldemand for R98 indtil for ca 1 år siden

Anmeld

19. maj 2011

LBK

Jeg  kan godt forstå du er sur og skuffet over hvad de skraldemænd der kører i dit område har gjort. At stjæle er helt uhørt, så derfor ville jeg kontakte det firma der kører hos dig så der er de rigtige skraldemænd der bliver konfronteret.

Men jeg bliver meget ked af det når du bruger sådanne nogle ord om skraldemænd generelt. Min kæreste er skraldemand og kører container-lastbil. 

Han er ingen af de ord du beskriver. Han tjener STYRTENDE med penge, han har flexible arbejdstider, han er uddannet elektriker med videruddannelse, men der er bare ikke lige sådanne nogle jobs ledige nu. 

Men ret skal være ret. Og den/de skraldemænd der kørte hos dig skal da helt sikkert konfronteres med det. INGEN TVIVL OM DET 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.