Latterlige skraldemænd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Nessie

Noget som har en pengeværdi, skulle måske slet ikke stå udenfor?

Er du overhovedet sikker på at det er skraldemændene, og ikke en indbrudstyv, der så har "nøjedes" med flaskerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Aves.

Marita skriver:

Måske du ikke skulle opbevare dine flasker i avisbeholderen Men øv af dem at ligefrem lede efter den og for dig at miste dine pantpenge 

Min kære fader sagde at den var med i det jeg betalte for skrald så derfor står den bare og jeg får ikke aviser eller reklamer og den står derinde hvor de ikke vil-kan-må gå ind pga underlag og afstand...så jeg havde ved gud da ikke forventet de gjorde det...men jeg skal bare have pengene og ellers ryger det lige i avisen..

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

Nessie skriver:

Noget som har en pengeværdi, skulle måske slet ikke stå udenfor?

Er du overhovedet sikker på at det er skraldemændene, og ikke en indbrudstyv, der så har "nøjedes" med flaskerne?

hehe...ja, det er jeg godt nok...jeg har altså også cykler osv stående udenfor...så kan ikek lige se det kan undgåes...det er omme i min have....og ja, det var skraldemændene de skulle tømme avisbeholder, jeg så og hørte dem endda..

Anmeld

19. maj 2011

Stumpen

Eva. skriver:

hehe...ja, det er jeg godt nok...jeg har altså også cykler osv stående udenfor...så kan ikek lige se det kan undgåes...det er omme i min have....og ja, det var skraldemændene de skulle tømme avisbeholder, jeg så og hørte dem endda..

Hvorfor gik du så ikke ud?

Anmeld

19. maj 2011

jette1983

Eva. skriver:

Min tømmer åbenbart også selvom den står så langt væk at de får skader i hoved og røv af at gå derom..men ok, var jeg bare en sørgelig skraldemand så hjælper lidt flasker vel på økonomien....NARRØVE, altså...

Det var da en umanerlig grim holdning, sorry ved godt du er sur og skuffet men det der var virkelig under bæltestedet, man kan godt omtale andre mennesker ordentligt.

Man er ikke sørgelig fordi man er skraldemand, hvis der ikke var nogen der gad det hvem skulle så fjerne dit lort? Sorry men bliver virkelig gal når man taler nedsættende om en hel folke gruppe på den måde. Hvad de tjener er vel også sagen uvedkommende, jeg tror ikke deres løn er så meget ringere end en fabriksarbejder eller andet ufaglært arbejde, og siden hvornår er det blevet ok at sige at ufaglærte mennesker er dumme?

Anmeld

19. maj 2011

musse1

Eva. skriver:

Nej, det er jo det...de er gået helt om i min have, fundet den der spand og set der var flasker i og så stået og sorteret dem for at få penge....og der var nok for 3-400kr..

ja det er så groft, og rigtig mange penge, bare fordi nogle folk, ik kan finde ud af, hvad der er dit og mit

Anmeld

19. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har de sødeste skraldemænd - der ALTID tager vores skrald med selvom den er proppet

Så er skraldemænd ikke dårlig lønnet og er ikke dårligere menneske end os andre

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

Er det så nu jeg skal skrive at vi bare har de bedste skraldemænd? De tømmer også hvis spanden er såååå proppet at den knapt kan lukke:0)

Sådan er vores skraldemænd også... 

Låget kunne ikke lukkes på vores skraldekasse... Vi er 3 familier om en... 

Anmeld

19. maj 2011

Pikku Myy

jette1983 skriver:

Det var da en umanerlig grim holdning, sorry ved godt du er sur og skuffet men det der var virkelig under bæltestedet, man kan godt omtale andre mennesker ordentligt.

Man er ikke sørgelig fordi man er skraldemand, hvis der ikke var nogen der gad det hvem skulle så fjerne dit lort? Sorry men bliver virkelig gal når man taler nedsættende om en hel folke gruppe på den måde. Hvad de tjener er vel også sagen uvedkommende, jeg tror ikke deres løn er så meget ringere end en fabriksarbejder eller andet ufaglært arbejde, og siden hvornår er det blevet ok at sige at ufaglærte mennesker er dumme?

Skulle til at skrive mere eller mindre det samme

Anmeld

19. maj 2011

Polkaprik

jette1983 skriver:

Lige mine ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.