Latterlige skraldemænd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.115 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Aves.

sidder her og er rigtig skuffet, sur og gal....i går fik jeg tømt avisbeholder, hvilket jeg ikke skal da der intet er i den, den bruges til flasker og var helt fuld med 1½l flasker....og det er altså mange og mange penge for mig.

De latterlige skraldemænd er så gået helt om i min gård og har fundet denne skraldespand og de har så stjålet alle mine flasker og endda smidt dem uden værdi i min skraldespand....hvorfor er folk så sørgelige....? hvor er jeg bare gal...

Nå..måtte bare brokke mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

ekzunz

Du skal da skrive en klage til teknisk forvaltning! De lever altså deres helt eget liv sådanne skraldemænd, uden hensyn til dem de skal betjene!

Jeg klager tit og ofte - jeg gider simpelthen ikke finde mig i dem!

Anmeld

19. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Er det så nu jeg skal skrive at vi bare har de bedste skraldemænd? De tømmer også hvis spanden er såååå proppet at den knapt kan lukke:0)

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Du skal da skrive en klage til teknisk forvaltning! De lever altså deres helt eget liv sådanne skraldemænd, uden hensyn til dem de skal betjene!

Jeg klager tit og ofte - jeg gider simpelthen ikke finde mig i dem!

Ja, det vil jeg gøre....de må slet ikek gå derom...er fandme gal over det, virkelig en gang spader, sørgelige intet sigende uudannede mennesker der ikke kan andet end at tømme andres lort..(sorry, er bare lidt gal.. )

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

Er det så nu jeg skal skrive at vi bare har de bedste skraldemænd? De tømmer også hvis spanden er såååå proppet at den knapt kan lukke:0)

Min tømmer åbenbart også selvom den står så langt væk at de får skader i hoved og røv af at gå derom..men ok, var jeg bare en sørgelig skraldemand så hjælper lidt flasker vel på økonomien....NARRØVE, altså...

Anmeld

19. maj 2011

musse1

Eva. skriver:

sidder her og er rigtig skuffet, sur og gal....i går fik jeg tømt avisbeholder, hvilket jeg ikke skal da der intet er i den, den bruges til flasker og var helt fuld med 1½l flasker....og det er altså mange og mange penge for mig.

De latterlige skraldemænd er så gået helt om i min gård og har fundet denne skraldespand og de har så stjålet alle mine flasker og endda smidt dem uden værdi i min skraldespand....hvorfor er folk så sørgelige....? hvor er jeg bare gal...

hvor er det alser groft, havde klager over dem, for er jo ik lige frem en fejl, de har kommet til at tage den..

irr forstår godt du er sur og syns det er træls

Anmeld

19. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Min tømmer åbenbart også selvom den står så langt væk at de får skader i hoved og røv af at gå derom..men ok, var jeg bare en sørgelig skraldemand så hjælper lidt flasker vel på økonomien....NARRØVE, altså...

De er vidst rimeligt godt betalt.... Men ja, det er mega sørgeligt at gøre sådan!

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

De er vidst rimeligt godt betalt.... Men ja, det er mega sørgeligt at gøre sådan!

Har kendt sådan en engang og det var sgu ikke godt betalt....men grrrrr...spader...

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

musse1 skriver:

hvor er det alser groft, havde klager over dem, for er jo ik lige frem en fejl, de har kommet til at tage den..

irr forstår godt du er sur og syns det er træls

Nej, det er jo det...de er gået helt om i min have, fundet den der spand og set der var flasker i og så stået og sorteret dem for at få penge....og der var nok for 3-400kr..

Anmeld

19. maj 2011

hekran

Eva. skriver:

Måske du ikke skulle opbevare dine flasker i avisbeholderen Men øv af dem at ligefrem lede efter den og for dig at miste dine pantpenge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.