Update eller Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Ina33

Anonym skriver:

Okay det er småligt og jeg får høvl for at skrive det her (derfor anonymt), men noget irriterer mit øje og nu må jeg ud med det. 

Det hedder en Opdatering med O eller det hedder en Update med U.

Og i virkeligheden er det ligegyldigt, for alle ved jo hvad der menes, men kan ikke lade være. Sorry

Og nej jeg er ikke selv fejlfri

Herligt med et sådan indlæg i en tid med dybe debatter, og en masse opdateringer og updates...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

LOOL hvordan tror du så ikke jeg har det når folk ikke kan finde ud af det med at ligge og lægge

Jeg har lært at leve med det..sådan da

Den er altså også tricky. Det er et af de steder jeg selv falder i. Tror dog efterhånden jeg har styr på det

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Haha, du får ingen høvl herfra. 
Jeg synes bare det er sjovt. Kender nemlig godt til det der med at man ikke kan have det.

Og jeg er heller ikke fejlfri  

TAK 

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

Herligt med et sådan indlæg i en tid med dybe debatter, og en masse opdateringer og updates...

Haha ja der er lidt for enhver herinde 

Anmeld

18. maj 2011

lisesp83

Anonym skriver:

Sagde jo at jeg godt vidste det var småligt...

Er sagt med et glimt i øjet. Syns nu det er lidt sjovt.

Anmeld

18. maj 2011

eElak

*LOL*

Flueknepper!!! 

jeg bemærker også spøjse stavefejl hist og her, men forstår betydningen og lader det så være ved det... 

Men du har helt ret 

Anmeld

18. maj 2011

Faith

Skam heller ingen høvl herfra... Jeg er selv en af dem der ofte irriteres af at folk ikke kan finde ud af at bruge ligge og lægge korrekt. Blev bare overrasket over at der ligefrem oprettes en tråd om det

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

*LOL*

Flueknepper!!! 

jeg bemærker også spøjse stavefejl hist og her, men forstår betydningen og lader det så være ved det... 

Men du har helt ret 

Flueknepper?!?! Mig?!? Naharj!!! 

Normalt siger jeg altså heller ikke noget, men det dukker bare så tit op og nu er jeg så kommet ud med det. 

Anmeld

18. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Okay det er småligt og jeg får høvl for at skrive det her (derfor anonymt), men noget irriterer mit øje og nu må jeg ud med det. 

Det hedder en Opdatering med O eller det hedder en Update med U.

Og i virkeligheden er det ligegyldigt, for alle ved jo hvad der menes, men kan ikke lade være. Sorry

Og nej jeg er ikke selv fejlfri

Ejjjj, så jeg må ikke lave en Opdate, om nogle Updateringer?? Er det DET der irritere dig hehe...

Spas med en anderledes tråd, hær og dær

Anmeld

18. maj 2011

Kofoed.

Når vi nu er igang, kan vi så ikke også lige lære folk, at det hedder egentlig og ikke enlig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.