Er det mig der er galt på den her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Noneother

Rebecca55 skriver:

Nogen gange er man bare uheldig og falde i de forkerte klør... Men jeg nok anbefale altid at prøve elektronik af, inden man bytter penge og genstand. På mig lyder det da også som om de udemærket var klar over de ikke virker, for sjovt nok kommer de med noget du ikke har mulighed for at afprøve.

Nej det er sgu ret fesent. De ringede jo osse bare og sagde "vi er på vej til dig" uden at vi ellers havde aftalt dag eller noget.. -Så det var egentlig ret godt planlagt fra deres side at det lige var en lørdag eftermiddag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

L.J.L

Loppe skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig.

Anmeld

18. maj 2011

musse1

Noneother skriver:

Jeg har taget kontakt til dba. De sagde bare at hvis der kom flere henvendelser på brugeren blev den slettet. Intet andet. Desværre.

okay er godt nok trist, at det forgår på den måde.. kan bare ik være rigtigt, man selv skal hente tingene eller få folk til at komme, og så tjekke det hele igennem.. håber ik du oplever det igen..

Anmeld

18. maj 2011

Noneother

musse1 skriver:

okay er godt nok trist, at det forgår på den måde.. kan bare ik være rigtigt, man selv skal hente tingene eller få folk til at komme, og så tjekke det hele igennem.. håber ik du oplever det igen..

Nej det gør jeg heller ikke.. Det er åbenbart hvad man får ud af at tro på det bedste i folk engang imellem.

Men lad os nu se, om ikke jeg kommer på noget jeg i det mindste kan ha´det lidt sjovt med. Jeg er osse god til practical jokes

Anmeld

18. maj 2011

Becks

Noneother skriver:

Præcis. Det var bare en detalje jeg ikke lige havde fået med.

Ring til din bank og spørg om de kan trække pengene tilbage!

Og så send varen retur til dem..

Anmeld

18. maj 2011

Noneother

MyDream skriver:

Ring til din bank og spørg om de kan trække pengene tilbage!

Og så send varen retur til dem..

Det tvivler jeg desværre på at de kan, da jeg jo ikke som sådan har nogen beviser. -Så skulle jeg ha´afvist inden overførslen var gået igennem.

Anmeld

18. maj 2011

Becks

Noneother skriver:

Det tvivler jeg desværre på at de kan, da jeg jo ikke som sådan har nogen beviser. -Så skulle jeg ha´afvist inden overførslen var gået igennem.

Det er det værd og prøve.. Håber det kan lade sig gøre.. Sikken frække de er

Anmeld

18. maj 2011

Noneother

MyDream skriver:

Det er det værd og prøve.. Håber det kan lade sig gøre.. Sikken frække de er

Ja det kunne godt være jeg lige skulle ringe til banken, om ikke andet så har man da afprøvet muligheden. .. Ja nogle folk har ingen pli.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.