Noneother skriver:
Jeg har virkelig været uheldig med en handel på nettet.
For 11 dage siden købte jeg et sæt video-babyalarmer af private sælgere over dba.
De kommer forbi med dem i en æske og får pengene. De er leveret uden batterier, så det skal jeg lige ha´købt inden de kan tages i brug.
Mandag da jeg så får tændt dem ser det umiddelbart pænt ud. Brugsanvisningen er hverken på dansk eller engelsk, hvilket jeg mener burde ha´været oplyst inden køb, men vi prøver alligevel.
Da sønnen så bliver lagt ind, får jeg så taget dem i brug. Det viser sig hurtigt at de overhovedet ikke kan køre samtidig med mit trådløse internet, da den så udsender så meget støj at jeg ikke kan have lyden tændt. Jeg finder desuden en lille sort "plet" på skærmen. -OG den ene adapter til dem er sat sammen med tape og lim. (wtf?)
Prøver på alle frekvenser dagen efter. Ingen forbedring, udover at den nu direkte går ind og lukker for mit internet. Nu er skærmen osse begyndt at gå i sort, så min del skal genstartes ca. hver 5 minut.
Jeg Ringer så til sælger, og de går med til (om end lidt modvilligt) at tage den tilbage. Da jeg ikke har bil pt. meddeler jeg dem så at jeg vil vende tilbage til dem, NÅR jeg havde fundet kørelejlighed. Dette var d. 11, altså for en uge siden, men det var ikke til at skaffe kørelejlighed (til Gislinge
) før.
IDAG. Skriver jeg så til dem, om de er hjemme, da jeg har mulighed for at komme med dem, og får denne besked tilbage
"Hej. Vi må desværre meddele at vi ikke vil tage den retur!
1. Vi havde afprøvet den og den virkede.
2. Vi havde en aftale at du skulle have kommet med den sidste uge, så da vi ikke havde hørt fra dig, gik vi ud fra at alt var som det skulle være.
Vi ved ikke hvad du har gjort ved dem, og vil ikke tage dem tilbage i ikke funktionsdygtig tilstand"
Fuck hvor jeg ærgrer mig nu. Ikke at de var SÅ dyre, men stadig. Jeg har betalt 400kr. for det arveste lort, og nu vil de ikke tage dem tilbage? 
FUCK hvor er det bare fusket altså.
Jeg meddelte dem fejlen, så hurtigt som muligt, da det gik op for mig at det ikke kunne rettes. OG derudover er jeg hverken oplyst om manglende brugsforvirring eller sammenlimet adaptor.
Det blev vidst lidt langt.. men helt ærlig, er det forkert af mig at kræve købet ophævet her?
Jeg ved da at jeg stadig har mine 14 dages fortrydelsesret...
Har bare lyst til at lægge dem ud med navn og nummer, så ingen nogensinde får købt fra dem igen.
årh kender det godt, dete r bare super træls. har selv prøvet det med en herinde fra, var blevet lovet at det virkede.. afprøvede det ikke hos hende så det er jo lidt min egen skyld.. tager det ikke så tungt.. 
men mener da at er noget med 14 dages fortrydelsesret på dba. ?