SØGES: Jeg vil have nogle lækre køkkenknive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

N&J

Dinna88 skriver:

Hm. Hjemme ved svigerfamilien er hele det sæt jeg linkede til - de er lige så glade for dem som jeg er

At købe dem fordi de er populære forstår jeg godt nok ikke!? 

Hehe, du er en kvinde med en bestemt smag! Det er jeg sådan set også, men globalknivene falder bestemt i min smag. De bliver sløve, synes du? Det har vi nu heller ikke oplevet derude. I de 2½ år jeg har været en del af familien har de ikke slebet dem - og de er så skarpe, at man kan skære sig uden at bemærke det. (oh jo, I've been there, done that fordi det gik lidt for hurtigt)

De ligger bare kanon i mine hænder. Love them! Og anbefaler dem til alt og alle

min søster er også bare mærkelig på det område..  dejlig men mærkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

qp

N&J skriver:

min søster er også bare mærkelig på det område..  dejlig men mærkelig

Jeg tror sgu jeg springer på de der FISKARS knive der .... Jeg synes det er meget vigtigt, det du nævner  med sikkerheden og at de ikke bare kan glide ud af hænderne på en hvis man har våde hænder.

Ikke nok med det, så er de faktisk ret lækre og klassiske i desgnet

De er jo billigst i BILKA - så jeg tror jeg venter til mine forældre kommer for de skal sgu nok få mig slæbt med i BILKA Jeg kommer ikke såååh fine steder dagligt da det jo ligger lidt udenfor midtbyen you know

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2011

N&J

qp skriver:

Jeg tror sgu jeg springer på de der FISKARS knive der .... Jeg synes det er meget vigtigt, det du nævner  med sikkerheden og at de ikke bare kan glide ud af hænderne på en hvis man har våde hænder.

Ikke nok med det, så er de faktisk ret lækre og klassiske i desgnet

De er jo billigst i BILKA - så jeg tror jeg venter til mine forældre kommer for de skal sgu nok få mig slæbt med i BILKA Jeg kommer ikke såååh fine steder dagligt da det jo ligger lidt udenfor midtbyen you know

Yeah I know, hvornår kommer dine forældre igen??

Jeg har været rigtige glade for dem og vil gerne have flere.. 

jeg fandt dem også i føtex til 3 for en hund.. 

Anmeld

20. maj 2011

qp

De kommer 25 juni .... Og der tager jeg direkte til Kbh efter de er ankommet (det er en lørdag og vi er nogle veninder der har en aftale om en Kbh'er bytur)! ..... Sååeh altså, de kommer her og henter M hvorefter de kører i sommerhuset - der skal de være i 14 dage hvoraf jeg deltager i de sidste 5-7 dage.

Jeg glæder mig til, at være børnefri i en uge - det er 1 år siden sidst .... Og jeg er IKKE et sekund i tvivl om, at M også får rigtig meget positivt ud af, at være lidt væk fra mig/ prøve noget andet you know.... Han er jo simpelthen så stor og bevidst nu!!

Anmeld

20. maj 2011

qp

N&J skriver:

Yeah I know, hvornår kommer dine forældre igen??

Jeg har været rigtige glade for dem og vil gerne have flere.. 

jeg fandt dem også i føtex til 3 for en hund.. 

Citer.... glemte lige Se ovenover.... hihi

Anmeld

20. maj 2011

N&J

qp skriver:

De kommer 25 juni .... Og der tager jeg direkte til Kbh efter de er ankommet (det er en lørdag og vi er nogle veninder der har en aftale om en Kbh'er bytur)! ..... Sååeh altså, de kommer her og henter M hvorefter de kører i sommerhuset - der skal de være i 14 dage hvoraf jeg deltager i de sidste 5-7 dage.

Jeg glæder mig til, at være børnefri i en uge - det er 1 år siden sidst .... Og jeg er IKKE et sekund i tvivl om, at M også får rigtig meget positivt ud af, at være lidt væk fra mig/ prøve noget andet you know.... Han er jo simpelthen så stor og bevidst nu!!

ja, det bliver dejligt.. der er heller ikke så længe til.. 

Vi glæder os til at I kommer og hygger.. det bliver spændende at se hvordan de to reagere overfor hinanden.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.