SØGES: Jeg vil have nogle lækre køkkenknive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.865 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

qp

Jeg vil have et sæt lækre køkkenknive og det skal være et sæt bestående af 4-6 knive og gerne et anerkendt mærke.

Ikke mindst skal det være BILLIGT!

Er der nogen der har noget til salg?

- Jeg vil se billeder og høre priser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

qp

Man må gerne oppe når man søger noget, ikke sandt?

Anmeld

18. maj 2011

N&J

Hvorfor køber du ikke nogle fiskers knive, de er billige (nogen gange kan man få en brødkniv, kokkekniv og urtekniv for 100 kr.) de andre knive i den serie koster omkring 100 kr. stykket - jeg syntes de er ergomnomisk gode, skrabe og økonomisk et godt valg - hvis du skal have nogle virkelig gode kokkeknive så er vi oppe i 500 og opefter pr. kniv, så det her er et godt alternativ, derudover så er det en slags gummi på håndtaget, så de ikke glider bare fordi man har fedtede finger

Anmeld

19. maj 2011

qp

N&J skriver:

Hvorfor køber du ikke nogle fiskers knive, de er billige (nogen gange kan man få en brødkniv, kokkekniv og urtekniv for 100 kr.) de andre knive i den serie koster omkring 100 kr. stykket - jeg syntes de er ergomnomisk gode, skrabe og økonomisk et godt valg - hvis du skal have nogle virkelig gode kokkeknive så er vi oppe i 500 og opefter pr. kniv, så det her er et godt alternativ, derudover så er det en slags gummi på håndtaget, så de ikke glider bare fordi man har fedtede finger

Tak for fif - det vil jeg da tjekke ud

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

Hvad er billigt for dig?
De hasr udsalg på global knive på dennehjemmeside: http://damborg.dk/product.asp?product=75&gclid=CI_-z4mk86gCFUQOfAod928NSA - men de koster jo stadig det man ska give for virkelig lækre knive. Ellers er der jo kop og kande osv. De har altid de billige udgaver også. 

Der er desuden nogle producenter der laver kopier af globalknivene, som siges at være lige så gode som de originale. Og billigere  

Anmeld

19. maj 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Hvad er billigt for dig?
De hasr udsalg på global knive på dennehjemmeside: http://damborg.dk/product.asp?product=75&gclid=CI_-z4mk86gCFUQOfAod928NSA - men de koster jo stadig det man ska give for virkelig lækre knive. Ellers er der jo kop og kande osv. De har altid de billige udgaver også. 

Der er desuden nogle producenter der laver kopier af globalknivene, som siges at være lige så gode som de originale. Og billigere  

Tak  
Min kæreste ønsker sig dem så nu ved jeg da hvad jeg skal købe til ham

Anmeld

19. maj 2011

LenaJohansen

N&J skriver:

fiskars knive ER gode

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Tak  
Min kæreste ønsker sig dem så nu ved jeg da hvad jeg skal købe til ham

Ej, hvor godt Dem skal han nok blive glad for, de er SÅ gode! 

Anmeld

19. maj 2011

N&J

Dinna88 skriver:

Hvad er billigt for dig?

Global er rigtig nok populære, men deres skaft forhindre ikke hvis man har glatte fingre i at blive skåret, og så er de ikke bedre end de andre på markedet - men de sælger jo godt. 

Anmeld

19. maj 2011

Ann.

Jeg kun nu også godt lide Raadvads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.