SØGES: Jeg vil have nogle lækre køkkenknive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

qp

Dinna88 skriver:

Hvad er billigt for dig?
De hasr udsalg på global knive på dennehjemmeside: http://damborg.dk/product.asp?product=75&gclid=CI_-z4mk86gCFUQOfAod928NSA - men de koster jo stadig det man ska give for virkelig lækre knive. Ellers er der jo kop og kande osv. De har altid de billige udgaver også. 

Der er desuden nogle producenter der laver kopier af globalknivene, som siges at være lige så gode som de originale. Og billigere  

Ahh ja jeg kan se de er billige - dog for dyre til mig Hvor kan jeg finde de global kopier?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Dinna88

N&J skriver:

Global er rigtig nok populære, men deres skaft forhindre ikke hvis man har glatte fingre i at blive skåret, og så er de ikke bedre end de andre på markedet - men de sælger jo godt. 

Jeg har ikke skrevet noget om at de er populære - jeg anbefaler dem blot fordi jeg personligt synes de er de bedste knive jeg har brugt Jeg har aldrig haft problemer med dem

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

qp skriver:

Ahh ja jeg kan se de er billige - dog for dyre til mig Hvor kan jeg finde de global kopier?

Øv øv! Jamen, det er nemlig det jeg ikke ved. 

Anmeld

19. maj 2011

mn

qp skriver:

Jeg vil have et sæt lækre køkkenknive og det skal være et sæt bestående af 4-6 knive og gerne et anerkendt mærke.

Ikke mindst skal det være BILLIGT!

Er der nogen der har noget til salg?

- Jeg vil se billeder og høre priser 

de herstal, som tit er på tilbud i bilka og føtex er mega gode, de er så skarpe man ikke opdager man skære sig

Anmeld

19. maj 2011

BellaCiinea

qp skriver:

Jeg vil have et sæt lækre køkkenknive og det skal være et sæt bestående af 4-6 knive og gerne et anerkendt mærke.

Ikke mindst skal det være BILLIGT!

Er der nogen der har noget til salg?

- Jeg vil se billeder og høre priser 

Jeg har 2 af disse knive og jeg er super glad for dem. Vil slet ikk ha andre =D Har kokkekniven og den japanske urtekniv.

De er så bare i den dyre ende.

Jeg købte dem da jeg startede på kokkeskole.

http://www.raadvad.com/Produkter/Foel/Sensei_knivserie/Sensei _japansk_urtekniv_12_cm

Anmeld

19. maj 2011

N&J

Dinna88 skriver:

Jeg har ikke skrevet noget om at de er populære - jeg anbefaler dem blot fordi jeg personligt synes de er de bedste knive jeg har brugt Jeg har aldrig haft problemer med dem

Nej det ved jeg godt, det skrev jeg heller ikke du havde, men det er derfor alle har dem og syntes de er de bedste lige nu - den såkaldte populisme, men det var nu mere pga diverse undersøgelser jeg har set efterhånden, som ingensteder giver dem den værdi som folk tillægger dem, for år tilbage var Raavad det store hit..

Det var nu også fordi jeg har snakket med min far om det, som er kok, og han nævner netop skaftet som værende ikke kokkevenlig, fordi fingere kan glide, men der er vi jo bare forskellige - det tog mig dog over et år, før jeg fandt de helt rigtige knive fordi dem jeg helst ville have koster 1200 kr. stk..  så det billigere alternativ - som samtidigt er gode nok.. 

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

N&J skriver:

Nej det ved jeg godt, det skrev jeg heller ikke du havde, men det er derfor alle har dem og syntes de er de bedste lige nu - den såkaldte populisme, men det var nu mere pga diverse undersøgelser jeg har set efterhånden, som ingensteder giver dem den værdi som folk tillægger dem, for år tilbage var Raavad det store hit..

Det var nu også fordi jeg har snakket med min far om det, som er kok, og han nævner netop skaftet som værende ikke kokkevenlig, fordi fingere kan glide, men der er vi jo bare forskellige - det tog mig dog over et år, før jeg fandt de helt rigtige knive fordi dem jeg helst ville have koster 1200 kr. stk..  så det billigere alternativ - som samtidigt er gode nok.. 

Hold da op
Jeg har aldrig oplevet problemer med Global, måske er det fordi jeg har små hænder. De passer perfekt til mig.

Mht. til populisme.. Jeg har aldrig nogensinde hørt om dem før  jeg begyndte at komme sammen med min kæreste. Og det er stadig det eneste sted jeg kender dem fra Har aldrig set dem i butikkerne. 

Anmeld

19. maj 2011

K&S

19. maj 2011

N&J

Hold da op
Jeg har aldrig oplevet problemer med Global, måske er det fordi jeg har små hænder. De passer perfekt til mig.

Mht. til populisme.. Jeg har aldrig nogensinde hørt om dem før  jeg begyndte at komme sammen med min kæreste. Og det er stadig det eneste sted jeg kender dem fra Har aldrig set dem i butikkerne. 

Okey, de er rigtige populære og en stor del af de danske husholdninger har nok et par eller to liggende - det var i nogle år JULEGAVEN - min søster har dem også men er heller ikke begrejstrede for dem, men købte dem fordi dem skulle man jo have ligesom alle andre, jeg har bare aldrig forstået hypen med dem, og så syntes jeg de bliver helt enormt hurtigt sløve og jeg er bare ikke særlig god til at stryge mine knive (plejer jeg altid at få farmand til)

Men jeg tror da de fleste "husmødre" er glade for deres global knive, jeg syntes bare ikke de kan måle sig med fx. raavad i kvalitet og ligger ikke ligeså godt i hånden som fiskers  - men det er nok også bare mig der er vanskelig.

må heller lige skrive at jeg også har små hænder.. 

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

Okey, de er rigtige populære og en stor del af de danske husholdninger har nok et par eller to liggende - det var i nogle år JULEGAVEN - min søster har dem også men er heller ikke begrejstrede for dem, men købte dem fordi dem skulle man jo have ligesom alle andre, jeg har bare aldrig forstået hypen med dem, og så syntes jeg de bliver helt enormt hurtigt sløve og jeg er bare ikke særlig god til at stryge mine knive (plejer jeg altid at få farmand til)

Men jeg tror da de fleste "husmødre" er glade for deres global knive, jeg syntes bare ikke de kan måle sig med fx. raavad i kvalitet og ligger ikke ligeså godt i hånden som fiskers  - men det er nok også bare mig der er vanskelig.

må heller lige skrive at jeg også har små hænder.. 

Hm. Hjemme ved svigerfamilien er hele det sæt jeg linkede til - de er lige så glade for dem som jeg er

At købe dem fordi de er populære forstår jeg godt nok ikke!? 

Hehe, du er en kvinde med en bestemt smag! Det er jeg sådan set også, men globalknivene falder bestemt i min smag. De bliver sløve, synes du? Det har vi nu heller ikke oplevet derude. I de 2½ år jeg har været en del af familien har de ikke slebet dem - og de er så skarpe, at man kan skære sig uden at bemærke det. (oh jo, I've been there, done that fordi det gik lidt for hurtigt)

De ligger bare kanon i mine hænder. Love them! Og anbefaler dem til alt og alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.