Malene84 skriver:
Nej det tror jeg bestemt ikke det havde!!!
Hvad skulle lederen ellers have sagt - I'm sorry, men holder sgu lige med institutionen denne gang. Dette er et levende bevis på hvordan pædagoger har det rundt omkring i Danmark efter det latterlige nedskæringer - de har sgu sikkert ikke haft råd til en ny klapvogn (ikke at dette skal være undskyldningen)... men hun siger jo selv at de slet ikke har set faren i den.
Der er jo ingen pædagoger der med vilje burger en klapvogn der skærer fingre af små børn!!!
Helt enig!
Og så vil jeg også lige indskyde noget andet. Det er forfærdeligt synd hun har mistet noget af en finger, men det kommer hun nu til at leve fint med. Især i den alder. Jeg mistede venstre pegefinger, da jeg var 2 år (hele fingeren), og det har ikke betydet en døjt for mit videre liv. Der er ikke noget jeg ikke kan (i hvert fald ikke noget jeg har haft brug for), har aldrig mødt en eneste der synes det var klamt, mandfolk har jeg heller ikke haft problemer med, og ærlig talt glemmer jeg tit jeg mangler den.
Bare for at sætte det lidt i perspektiv. Det er ganske synd og forfærdeligt, men altså.. Hun er jo ikke blevet dræbt eller sådan noget, og det er begrænset hvor meget de stakkels pædagoger efterhånden kan gøre med de begrænsninger de sidder med i det daglige.
Hilsen en med manglende finger og en far, der er pædagog
Anmeld