2årig mistede finger i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Findusinde

Eva. skriver:

Nej nej..forstod godt....jeg støttede bare op, eller skrev videre på dit om du vil..sorry..

Hehe, så var det mig der misforstod.. Tak for du bakker mig op! Og uddyber hvad jeg mener..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Frøken J.

Malene84 skriver:

Nej det tror jeg bestemt ikke det havde!!!

Hvad skulle lederen ellers have sagt - I'm sorry, men holder sgu lige med institutionen denne gang. Dette er et levende bevis på hvordan pædagoger har det rundt omkring i Danmark efter det latterlige nedskæringer - de har sgu sikkert ikke haft råd til en ny klapvogn (ikke at dette skal være undskyldningen)... men hun siger jo selv at de slet ikke har set faren i den.

Der er jo ingen pædagoger der med vilje burger en klapvogn der skærer fingre af små børn!!!

Helt enig!

Og så vil jeg også lige indskyde noget andet. Det er forfærdeligt synd hun har mistet noget af en finger, men det kommer hun nu til at leve fint med. Især i den alder. Jeg mistede venstre pegefinger, da jeg var 2 år (hele fingeren), og det har ikke betydet en døjt for mit videre liv. Der er ikke noget jeg ikke kan (i hvert fald ikke noget jeg har haft brug for), har aldrig mødt en eneste der synes det var klamt, mandfolk har jeg heller ikke haft problemer med, og ærlig talt glemmer jeg tit jeg mangler den.

Bare for at sætte det lidt i perspektiv. Det er ganske synd og forfærdeligt, men altså.. Hun er jo ikke blevet dræbt eller sådan noget, og det er begrænset hvor meget de stakkels pædagoger efterhånden kan gøre med de begrænsninger de sidder med i det daglige. 

Hilsen en med manglende finger og en far, der er pædagog  

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Malene84 skriver:

Nej det tror jeg bestemt ikke det havde!!!

Hvad skulle lederen ellers have sagt - I'm sorry, men holder sgu lige med institutionen denne gang. Dette er et levende bevis på hvordan pædagoger har det rundt omkring i Danmark efter det latterlige nedskæringer - de har sgu sikkert ikke haft råd til en ny klapvogn (ikke at dette skal være undskyldningen)... men hun siger jo selv at de slet ikke har set faren i den.

Der er jo ingen pædagoger der med vilje burger en klapvogn der skærer fingre af små børn!!!

Anmeld

18. maj 2011

Dansker I Holland

Happiness skriver:

Pædagogerne? De har da slet ikke noget med det at gøre. Det er ikke ligefrem dem der går ud og køber en ny klapvogn.

Det er self. ærgeligt, men nu er det "kun" spidsen af fingeren. Pigen overlever jo, og kommer nok ikke til at være mærket af det.

Jeg ville da også være ked af situationen, men ulykker sker... Det kunne jo ligeså godt være sket hjemme.

Jeg kan godt se hvad du mener, men kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre på sådan en lille pige.

Anmeld

18. maj 2011

Happiness

NR3ønskebarn skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener, men kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre på sådan en lille pige.

Inegn tvivl om det. Og det er smadder ærgeligt at det skete.

Anmeld

18. maj 2011

Frøken J.

NR3ønskebarn skriver:

Det gør ondt, men man glemmer det igen og kommer hurtigt videre. Og det er nu de færreste der traumatiseres af det i længere tid Self. er det mega synd, jeg prøver bare at opmuntre alle jer bekymrede forældre lidt Som sagt mistede jeg selv venste pegefinger, da jeg var 2 år. En hest bed den af. Og jeg er hverken traumatiseret eller bange for heste for den sags skyld. Og børn heler hurtigt. Jeg var hurtigt i gang med gladeligt og lege igen, og har aldrig tænkt over jeg mangler en finger. Og jeg mangler endda det hele, ikke bare et lille stykke  

Anmeld

18. maj 2011

Dansker I Holland

Secrets skriver:

Det gør ondt, men man glemmer det igen og kommer hurtigt videre. Og det er nu de færreste der traumatiseres af det i længere tid Self. er det mega synd, jeg prøver bare at opmuntre alle jer bekymrede forældre lidt Som sagt mistede jeg selv venste pegefinger, da jeg var 2 år. En hest bed den af. Og jeg er hverken traumatiseret eller bange for heste for den sags skyld. Og børn heler hurtigt. Jeg var hurtigt i gang med gladeligt og lege igen, og har aldrig tænkt over jeg mangler en finger. Og jeg mangler endda det hele, ikke bare et lille stykke  

Ok fair nok Men du hjælper da i hvert fald mig når du skriver sådan hehe...

Anmeld

18. maj 2011

Dansker I Holland

Happiness skriver:

Inegn tvivl om det. Og det er smadder ærgeligt at det skete.

Nemlig

Anmeld

18. maj 2011

Frøken J.

NR3ønskebarn skriver:

Ok fair nok Men du hjælper da i hvert fald mig når du skriver sådan hehe...

Det var godt! Self. skal den lille have al mulig sympati, det er bare for at sige, at hendes liv altså ikke for evigt er ødelagt

Anmeld

18. maj 2011

camillahej

Eva. skriver:

Nej, det tror jeg ikke det havde...og ja, det kan ske..hvis ike man ønsker at udsætte sit barn for en risiko så skal man nok lade være med at få børn...eller bare selv passe barnet og håbe på at man selv kan være over det hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.