2årig mistede finger i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Findusinde

Men jeg tænker.. Hvad forventer vi at vuggenstuen gør ved det?? Hvad ellers kan de gøre? De har sagt undskyld og det er meget beklageligt... Og kasseret klapvognen... hvad forventer vi mere?? At den lukkes ned? At lederen tager sin afsked??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Laulund87

Malene84 skriver:

Nej det tror jeg bestemt ikke det havde!!!

Hvad skulle lederen ellers have sagt - I'm sorry, men holder sgu lige med institutionen denne gang. Dette er et levende bevis på hvordan pædagoger har det rundt omkring i Danmark efter det latterlige nedskæringer - de har sgu sikkert ikke haft råd til en ny klapvogn (ikke at dette skal være undskyldningen)... men hun siger jo selv at de slet ikke har set faren i den.

Der er jo ingen pædagoger der med vilje burger en klapvogn der skærer fingre af små børn!!!

Anmeld

18. maj 2011

Malene84

Findusinde skriver:

Men jeg tænker.. Hvad forventer vi at vuggenstuen gør ved det?? Hvad ellers kan de gøre? De har sagt undskyld og det er meget beklageligt... Og kasseret klapvognen... hvad forventer vi mere?? At den lukkes ned? At lederen tager sin afsked??

PRÆCIS MIN POINTE PÅ FØRSTE SIDE!!!

Jeg synes lederen har handlet rigtigt, og sagt hvad der skulle siges. Sagen skal hermed lukkes ned. Der er jo intet at gøre. BUM BUM

Anmeld

18. maj 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Ja og igen igen, så synes jeg man skal til at overveje hvad det er alle de nedskæringer på børnepasningsområdet trækker med sig....der er bare ikke samme tid og overskud og ro på når der er en voksen til 25 børn.. så vi skal råbe højt, os forældre og sende lorten til den der har lagt den frem for dem der tvinges til at kokke rundt i den..

Sørgeligt

Anmeld

18. maj 2011

Findusinde

Malene84 skriver:

PRÆCIS MIN POINTE PÅ FØRSTE SIDE!!!

Jeg synes lederen har handlet rigtigt, og sagt hvad der skulle siges. Sagen skal hermed lukkes ned. Der er jo intet at gøre. BUM BUM

2 sjæle en tanke.. Jeg så det du havde skrevet da jeg havde trykket..

Er også fuld ud enig i at Lederen har gjort det nøjagtigt det hun kunne.. Andet er der ikke at sige...

Anmeld

18. maj 2011

Happiness

Eva. skriver:

Nej, det tror jeg ikke det havde...og ja, det kan ske..hvis ike man ønsker at udsætte sit barn for en risiko så skal man nok lade være med at få børn...eller bare selv passe barnet og håbe på at man selv kan være over det hele tiden.

Og gudskelov var det "kun" spidsen af fingeren. Self. er forældrene oprørte, men pigen overlever jo.

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Findusinde skriver:

Jeg synes man skal vende vrede mod de skyldige...kommunen og alle de nedskæringer...de her fysiske skader er håndgribelige og synlige...men hvad med alle de skader der sker grundet for mange børn og for få voksne...alle de usynlige svigt som vi først kan se resultatet af når børnene bliver ældre...jeg synes man skal råbe højt...for det er virkelig ikke godt nok det der bydes vores børn.

Anmeld

18. maj 2011

Findusinde

Eva. skriver:

Jeg synes man skal vende vrede mod de skyldige...kommunen og alle de nedskæringer...de her fysiske skader er håndgribelige og synlige...men hvad med alle de skader der sker grundet for mange børn og for få voksne...alle de usynlige svigt som vi først kan se resultatet af når børnene bliver ældre...jeg synes man skal råbe højt...for det er virkelig ikke godt nok det der bydes vores børn.

Er helt enig med dig...

Tror måske du misforstår det jeg skriver.. Jeg forventer ikke noget af det jeg skriver, lederen har sagt undskyld og det er beklageligt, mere kan man ikke gøre på stedet.. at det er kommunerne, regionerne og vores kære folketing, der er på gale veje... Det kan vi hurgtigt blive enige om.. Det jeg mener, hvad er det folk forventer mere, siden at de ikke mener det er godt nok at der er sagt undskyld og at den er kasseret...

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Findusinde skriver:

Er helt enig med dig...

Tror måske du misforstår det jeg skriver.. Jeg forventer ikke noget af det jeg skriver, lederen har sagt undskyld og det er beklageligt, mere kan man ikke gøre på stedet.. at det er kommunerne, regionerne og vores kære folketing, der er på gale veje... Det kan vi hurgtigt blive enige om.. Det jeg mener, hvad er det folk forventer mere, siden at de ikke mener det er godt nok at der er sagt undskyld og at den er kasseret...

Nej nej..forstod godt....jeg støttede bare op, eller skrev videre på dit om du vil..sorry..

Anmeld

18. maj 2011

Happiness

NR3ønskebarn skriver:

WHAT??? Det er sq da simpelthen for dårligt! Ved ærligt talt ikke hvad jeg havde gjort hvis det var MINE børn det var gået ud over! En 15 år gammel klapvogn skal da OVERHOVEDET ikke bruges?? Hvad sker der for de pædagoger???

Pyha det fik sq lige mit pis i kog!

Pædagogerne? De har da slet ikke noget med det at gøre. Det er ikke ligefrem dem der går ud og køber en ny klapvogn.

Det er self. ærgeligt, men nu er det "kun" spidsen af fingeren. Pigen overlever jo, og kommer nok ikke til at være mærket af det.

Jeg ville da også være ked af situationen, men ulykker sker... Det kunne jo ligeså godt være sket hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.