2årig mistede finger i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.287 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Shibby

http://ekstrabladet.dk/112/article1556655.ece

Hvis situationen havde været omvendt og den 2 årige havde mistet fingeren i en klapvogn derhjemme-havde det så ikke betydet dyb kritik af forældrene,en indbertdning til kommunen for omsorgsvigt,efterfølgene mulig kontrol i hjemmet for at sikre sig barnets tarv?

Vuggestuen udtaler: Det er bare rigtig, rigtig ærgerligt og synd for barnet og familien, at det her
er sket, siger hun til nordjyske.dk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Shibby skriver:

Hvis situationen havde været omvendt og den 2 årige havde mistet fingeren i en klapvogn derhjemme-havde det så ikke betydet dyb kritik af forældrene,en indbertdning til kommunen for omsorgsvigt,efterfølgene mulig kontrol i hjemmet for at sikre sig barnets tarv?

Vuggestuen udtaler: Det er bare rigtig, rigtig ærgerligt og synd for barnet og familien, at det her

frygteligt!!!

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Shibby skriver:

Nej, det tror jeg ikke det havde...og ja, det kan ske..hvis ike man ønsker at udsætte sit barn for en risiko så skal man nok lade være med at få børn...eller bare selv passe barnet og håbe på at man selv kan være over det hele tiden.

Anmeld

18. maj 2011

anja89

Shibby skriver:

Hvor er det frygteligt

Jeg ville være blevet meget gal vis det havde været et af mine børn, Tror ikke jeg havde acceptert at leder bare havde sagt sådan og kasseret klapvognen.

Føler virkelig med den lille pige og familien

Anmeld

18. maj 2011

eElak

Hvor er det synd for den lille pige..

Men hvad kan man overhovedet sige rigtigt i sådan en situation, for at gøre det bedre?

INTET - pigen mangler nu noget af en finger, og sket er sket..

heldigvis er klapvognen blevet kasseret, og vi kan da kun håbe på at de har lært af det... bare synd at det skulle gå ud over et barn først..

Med det sagt - jeg havde da også været tosset hvis det var min søn det skete for!!!

Anmeld

18. maj 2011

Dansker I Holland

WHAT??? Det er sq da simpelthen for dårligt! Ved ærligt talt ikke hvad jeg havde gjort hvis det var MINE børn det var gået ud over! En 15 år gammel klapvogn skal da OVERHOVEDET ikke bruges?? Hvad sker der for de pædagoger???

Pyha det fik sq lige mit pis i kog!

Anmeld

18. maj 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Nej, det tror jeg ikke det havde...og ja, det kan ske..hvis ike man ønsker at udsætte sit barn for en risiko så skal man nok lade være med at få børn...eller bare selv passe barnet og håbe på at man selv kan være over det hele tiden.

Det sad jeg faktisk også og tænkte

Det er virkelig forfærdeligt synd for pigen, men jeg synes efterhånden kravene til pædagogerne er urimelige. De kan for pokker ikke holde øje med børnene hvert sekund! Så skal forældrene sende bobbelplast med børnene, de kan pakkes ind i, så der ikke sker noget.

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Det sad jeg faktisk også og tænkte

Det er virkelig forfærdeligt synd for pigen, men jeg synes efterhånden kravene til pædagogerne er urimelige. De kan for pokker ikke holde øje med børnene hvert sekund! Så skal forældrene sende bobbelplast med børnene, de kan pakkes ind i, så der ikke sker noget.

Ja og igen igen, så synes jeg man skal til at overveje hvad det er alle de nedskæringer på børnepasningsområdet trækker med sig....der er bare ikke samme tid og overskud og ro på når der er en voksen til 25 børn.. så vi skal råbe højt, os forældre og sende lorten til den der har lagt den frem for dem der tvinges til at kokke rundt i den..

Anmeld

18. maj 2011

Findusinde

Det er vist ikke hele fingeren pigen har mistet.. Det er vidst "bare" det yderste led af lillefingeren.. men det er stadig rigtig synd for pigen og familien... men må erklære mig enig med Eva... Hvor der er børn er der risikoer...

Anmeld

18. maj 2011

Malene84

Nej det tror jeg bestemt ikke det havde!!!

Hvad skulle lederen ellers have sagt - I'm sorry, men holder sgu lige med institutionen denne gang. Dette er et levende bevis på hvordan pædagoger har det rundt omkring i Danmark efter det latterlige nedskæringer - de har sgu sikkert ikke haft råd til en ny klapvogn (ikke at dette skal være undskyldningen)... men hun siger jo selv at de slet ikke har set faren i den.

Der er jo ingen pædagoger der med vilje burger en klapvogn der skærer fingre af små børn!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.