tvunget til opsigelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg havde kontaktet min fagforening og så gjort det der i sidste ende gavnede mig selv mest.... Ikke om jeg ville tage 3 ugers karantæne fordi de havde været røvhuller

det er også sådan jeg tænker. Jeg er ikke ude på at skulel blive en kæmpe udgift for dem, men min økonomi skal heller ikke briste fordi jeg har fået den behandling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

sophiemy

Anonym skriver:

Ja men hvordan når jeg dertil hvor jeg ikke bryder sammen hver gang jeg skal derud?

Jeg ville være åben omkring det - og fortælle min familie og kollegaer at det ville ske. Og så ville jeg tillade mig selv at have de følelser, og tillade mig selv at græde. Det er jo helt forståeligt.

Anmeld

18. maj 2011

Wimmie

Grunden til at du bryder grædende sammen er jo pga. den gamle chef og de gamle minder derfra - de kan være svære bare lige at glemme, men nu er nok nødt til at prøve at blive lidt tykhudet og prøve at danne dig nye og bedre indtryk og minder.

Hvis du bliver ved med at lade fortiden få dig ned med nakken, får du det nok desværre meget svært fremover - det kan jo være at det bare handler om at kunne komme tilbage til et behageligt arbejdsmiljø.

De gange du har været tilbage på arbejdspladsen har jo også været til møder og samtaler, og disse er ofte ubehagelige uanset hvad, mon ikke det vil være noget andet når du bare skal arbejde?

Og som en anden poster siger, så lad dig selv græde ud de første par dage, det er der ingen skam i, du skal jo have tid til at skubbe de dårlige oplevelser i baggrunden og danne nye. Og bliver det bare ved efter et par uger, så kan du jo sygemelde dig eller sige op. Synes bare det er synd slet ikke at prøve nu hvor tingene har ændret sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.