Jeg er i den uheldige situation at miin tidl. leder har behandlet mig simpelthen så skidt. Jeg blev sygemeldt under min graviditet fordi min leder under ingen omstændigheder synes dette var en særlig fed melding at få, oig dels fordi jeg havde begyndende bækkenløsning og plukveer.
Nå sagen er den at jeg under min sygemelding blev ringet op op imod 3 gange om ugen af min leder.. I bund og grund tror jeg ikke hun var interesseret i at høre hvornår jeg kom tilbage, men følte i stedet at hun ringede for at tjekke op på mig. -hun troede tydeligvis ikke på at min sygmelding var reel og pressede mig ud i at fortælle hvad jeg fejlede. Jeg blev ligeledes kaldt til møde, en såkaldt omsorgssamtale, hvor lederen fra kommunen ligeså deltog. På dette møde sidder hun og griner mig op i hovedet og forsøger at løbe fra mange af de ting hun i tlf havde sagt, fortalt og gjort.
Hun slutter samtalen/mødet af med at sige: "Vi må hellere drøfte din tilbagekomst"
Jeg forlader mødet - ulykkelig.. Det var nu ikke et job jeg elskede OVERHOVEDET, men ingen ønsker at være arbejdsløs i disse tider.
nu få mdr før jeg skal starte job igen, får jeg en opringning fra en ny leder på stedet - den gamle er nu sygemeldt, til stor tilfredshed for den nye ledelse og m,ange af de ansatte.
Jeg tager derud til et nyt møde - under min barsel - og den nye leder er super sød, jeg bliver dog meget rørt af at være der på den ikke så fede måde og leder siger at hun meget gerne vil give mig en opsigelse nu jeg ikke er klar til at komme tilbage efter den behandling. MEN efter hun har talt med fagforenigen viser det sig at dette ikke er muligt da jeg kan lægge sag an imod demf or at gøre det.
Nu er jeg tvunget til selv at sige op - hvilket jeg ikke har råd til - eller sygemelde mig indtil de fyrer mig.. ØV!
Hvad havde I gjort?
Anmeld