Vidste i at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

SussieThyssen

Babywish1 skriver:

Jeg har også vidst det i et stykke tid.. Men syntes det for dårligt at de ikke skriver det tydligere..

Tjaaa..sådan er der jo så meget...fx det at det meste chokolade indeholder jordnøddeolie..og vi er rigtigt mange, der ikke kan tåle det..men det eneste de skriver er "vegetabilsk olie"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

otlitrom

twinboys skriver:

smiler og griner... kunne godt høre en hikke på det tidspunkt

Gud ja! Den hikker af pommern til! Nå, men det kan være den kommer ud med nytårshat og en ånde der kan dræbe (så kan man tale om at ligne sin far )

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Babywish1 skriver:

Ja altså. der er 5% i en skildpadde. :/ Så hvis du blir stoppet lige efter så husk at sig du har spist en skildpadde.! For ellers er det slut med kortet.. :/

What ej det kan sgu da ikke passe... står der på pakken at man ikke må køre bil efter man har indtaget en skildpadde eller frø

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

kitty skriver:

Gud ja! Den hikker af pommern til! Nå, men det kan være den kommer ud med nytårshat og en ånde der kan dræbe (så kan man tale om at ligne sin far )

griner

Anmeld

18. maj 2011

Babywish1

twinboys skriver:

What ej det kan sgu da ikke passe... står der på pakken at man ikke må køre bil efter man har indtaget en skildpadde eller frø

Der står intet på pakken ...
Men havde købt skildpadder med hjem og manden er på antabus og har fodlænke på.. Han skulle ihvertfald ikk have nogen. Så spurgte vi kriminal forsognen, og ja jeg måtte spise en skildpadde og puste.. FUCK! måtte ikk kører bil i hvertfald, for det var stadig i munden på mig

Anmeld

18. maj 2011

Babywish1

Det eneste der står er: 5% alc.

Anmeld

18. maj 2011

Babywish1

kitty skriver:

Hihi..

Anmeld

18. maj 2011

SaraLM

Grunden til at et alkometer (måske) ville givet et udslag umiddelbart efter indtagelse af en skildpadde er at du har et koncentrat af dampene fra massen i din mund - det vil svare til at drikke en tår alkohol og puste lige efter...
Så vil alkometeret slå ud og det MEGET højere end det reele udåndingsresultat som først kan stoles på 15'min efter den sidste indtagelse af alkohol.

En betjent der stopper dig og ber dig puste burde altid give dig en second chance for at puste hvis du fortæller at du umiddelbart inden testen har spist / drukket noget der indeholder alkohol.

OG hvis din promille på alkometeret er højere end det tilladte skal du have taget en blodprøve for, at fastslå den eksakte promille inden du evt vil blive dømt for spiritus og miste kortet.

Grunden til at din forlovede som får antabus ikke må indtage fx chokolade med en lille alkohol mængde tilsat er, at han kan være uheldig at antabussens virkning er meget kraftig på ham og at han får en rigtig voldsom reaktion på alkoholen.

Antabus er jo designet til at give en allergisk reaktion på indtagelse af alkohol der i værste tilfælde kan føre til anafylaktisk chock.

Anmeld

18. maj 2011

Vingummien

Har du drukket idag...? Nej jeg har bare spist chokolade

Anmeld

18. maj 2011

Babywish1

SaraLM skriver:

Grunden til at et alkometer (måske) ville givet et udslag umiddelbart efter indtagelse af en skildpadde er at du har et koncentrat af dampene fra massen i din mund - det vil svare til at drikke en tår alkohol og puste lige efter...
Så vil alkometeret slå ud og det MEGET højere end det reele udåndingsresultat som først kan stoles på 15'min efter den sidste indtagelse af alkohol.

En betjent der stopper dig og ber dig puste burde altid give dig en second chance for at puste hvis du fortæller at du umiddelbart inden testen har spist / drukket noget der indeholder alkohol.

OG hvis din promille på alkometeret er højere end det tilladte skal du have taget en blodprøve for, at fastslå den eksakte promille inden du evt vil blive dømt for spiritus og miste kortet.

Grunden til at din forlovede som får antabus ikke må indtage fx chokolade med en lille alkohol mængde tilsat er, at han kan være uheldig at antabussens virkning er meget kraftig på ham og at han får en rigtig voldsom reaktion på alkoholen.

Antabus er jo designet til at give en allergisk reaktion på indtagelse af alkohol der i værste tilfælde kan føre til anafylaktisk chock.

Ja. Jeg ved det godt, han fortalte mig det godt, dengang. Han rør det heller ikke, vidste bare ikke der var alkohold i Men det ved jeg da nu..
Kriminal forsognen kom jo også var jeg nys. Så spurgte jeg om jeg måtte prøve. Og hooold da op den røg jo højt op:O
Og jeg havde bare spist en skoldpadde De så så jeg spiste den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.