Vidste i at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.398 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Babywish1

Der er alkohol i både chokolade skildpadderne og i chokolade frøerne, det er noget min forlovede har fortalt mig..
I en hel pakke er der 17%!!!

Hvis du spiser en skildpadde, og bliver stoppet kan det faktisk give udslag på et alkometer!
Det sq for dårligt de ikke skriver det tydeligere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

SussieThyssen

Babywish1 skriver:

Der er alkohol i både chokolade skildpadderne og i chokolade frøerne, det er noget min forlovede har fortalt mig..
I en hel pakke er der 17%!!!

Hvis du spiser en skildpadde, og bliver stoppet kan det faktisk give udslag på et alkometer!
Det sq for dårligt de ikke skriver det tydeligere!

Ja, det vidste jeg godt..og det er der også i is man kan få af samme navn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. maj 2011

Kruse90

ej hvor underligt. Det vidste jeg godt nok heller ikke.

Det er da ret vildt

Anmeld

18. maj 2011

otlitrom

Så har Krølfisen da fået sin første brandert i en tidlig alder Jeg havde skildpaddeflip i nogle uger omkring uge 25...

Anmeld

18. maj 2011

Babywish1

SussieThyssen skriver:

Ja, det vidste jeg godt..og det er der også i is man kan få af samme navn.

Kærligst
Sussie

Jeg har også vidst det i et stykke tid.. Men syntes det for dårligt at de ikke skriver det tydligere..

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Vidste godt at der er alkohol i men ikke at det skulle give udslag på et alkometer...

Hvor meget???

Anmeld

18. maj 2011

Ryberg

kitty skriver:

Så har Krølfisen da fået sin første brandert i en tidlig alder Jeg havde skildpaddeflip i nogle uger omkring uge 25...

hahahahahahahahaha !!!

skildpadderus

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

kitty skriver:

smiler og griner... kunne godt høre en hikke på det tidspunkt

Anmeld

18. maj 2011

Babywish1

twinboys skriver:

Vidste godt at der er alkohol i men ikke at det skulle give udslag på et alkometer...

Hvor meget???

Ja altså. der er 5% i en skildpadde. :/ Så hvis du blir stoppet lige efter så husk at sig du har spist en skildpadde.! For ellers er det slut med kortet.. :/

Anmeld

18. maj 2011

otlitrom

KittyGirl skriver:

hahahahahahahahaha !!!

skildpadderus

Den kan ligeså godt lære det, ikk? Har danske unge ikke stadig den fabelagtige rekord i at være de mest sprittede i Europa?

Min far sagde altid til mig, da jeg var lille, at jeg skulle have den første brandert hjemme i trygge omgivelser.. Den tradition må man så sige jeg har ført videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.