Mine veninder kender mig åbenbart ikke.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

ja det er træls hvis man ikke lige får slået den til... men du ved hvor jeg er...

tak.. gør nok brug af det hvis det går helt galt.. Er normalt ikke en person der søger medlidenhed fra folk, men har det virkelig træls lige i tiden.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Millesbaby skriver:

Det er en side som skjuler din IP adr. så hvis din ex har en scanner der viser når din IP adr har været brugt så vil han ikke kunne se det gennem den side.
Det er ganske gratis og helt sikkert at bruge.

tak.. det tror jeg at jeg vil gøre brug af..

Anmeld

17. maj 2011

Millesbaby

tak.. det tror jeg at jeg vil gøre brug af..

Det var så lidt

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

men nu vil jeg smutte i seng.. skal op 5:30 imorgen

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

tak.. gør nok brug af det hvis det går helt galt.. Er normalt ikke en person der søger medlidenhed fra folk, men har det virkelig træls lige i tiden.. :/

Anmeld

18. maj 2011

mulle7430

tak for kram..

nej de er vel egentlig ikke venner når de ikke kan finde ud af at være der for mig.. synes bare det er skide uretfærdigt at jeg altid er der for dem og når jeg så en enkelt gang har brug for virkelig at tude ud ved en skulder så kan jeg ikke få lov..

har bare ikke nogen læge lige nu, for der er stoppet for tilgang i den kommune jeg er flyttet til..

øv øv  kender godt føelsen af det har også altid være der for andre men ikke fået noget tilbage ...men har lært nu og sige nej og tro mig jeg har det faktisk RIGTIG godt med og sige nej til dem nu men det har så også taget mig lang tid og lære  du er nødtil og sige nej også tænke på dig selv nu vis de kommer igen og skal bruge din hjælp  er der slet ingen ellers du kan snakke med  

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

øv øv  kender godt føelsen af det har også altid være der for andre men ikke fået noget tilbage ...men har lært nu og sige nej og tro mig jeg har det faktisk RIGTIG godt med og sige nej til dem nu men det har så også taget mig lang tid og lære  du er nødtil og sige nej også tænke på dig selv nu vis de kommer igen og skal bruge din hjælp  er der slet ingen ellers du kan snakke med  

jeg har da et par kammerater, men de bor på sjælland og jeg i jylland så det er desværre kun over telefonen.. og ærligt så tror jeg sq de er ved at være træt af alt mit brok.. Men de er da de eneste der gider høre på mig.. godt nok giver de ikke de samme svar som mine veninder ville gøre, men jeg får da i det mindste sandheden når de mener jeg brokker mig for meget, eller hvis det er noget pjat det jeg brokker mig over..

men ja jeg skal til at lære at sige nej til mine veninder..

Anmeld

18. maj 2011

mulle7430

jeg har da et par kammerater, men de bor på sjælland og jeg i jylland så det er desværre kun over telefonen.. og ærligt så tror jeg sq de er ved at være træt af alt mit brok.. Men de er da de eneste der gider høre på mig.. godt nok giver de ikke de samme svar som mine veninder ville gøre, men jeg får da i det mindste sandheden når de mener jeg brokker mig for meget, eller hvis det er noget pjat det jeg brokker mig over..

men ja jeg skal til at lære at sige nej til mine veninder..

synes det er noget øv når folk siger man brokker sig for meget det er jo noget man bare gerne vil ud med så kan de for pokker vel bare lytte og sige det andet til sig selv og ikke til dig det er jo ikke lige det du har brug for og høre

men husk min indbakke er der stadig vis du har brug for det

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

synes det er noget øv når folk siger man brokker sig for meget det er jo noget man bare gerne vil ud med så kan de for pokker vel bare lytte og sige det andet til sig selv og ikke til dig det er jo ikke lige det du har brug for og høre

men husk min indbakke er der stadig vis du har brug for det

tjaa, men det er også meget rart at de tør at sige sandheden.. selvom jeg nok ikke har brug for at høre hvor meget jeg brokker mig lige i tiden, så er det jo fint nok at de ikke bare brænder inde med det..

Anmeld

18. maj 2011

mulle7430

tjaa, men det er også meget rart at de tør at sige sandheden.. selvom jeg nok ikke har brug for at høre hvor meget jeg brokker mig lige i tiden, så er det jo fint nok at de ikke bare brænder inde med det..

ja det er rigtig men så kunne de jo vente med og sige det til du var ok igen  synes jeg men det er bare min menning  smiler sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.