Mine veninder kender mig åbenbart ikke.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

twinboys

Ville ikke hoppe ud uden at give dig et varmt kram...

Håber du får hjælp ellers brug os herinde fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Millesbaby skriver:

Håber de ter ok at jeg svare slev om jeg er ny her..

Det lyder som om du har fået dig en depertion og at du skulle lægge vejen forbi din læge
Syntes det er dårligt af din veninde at hun ikke er der for dig når du har det hårdt. Man deler jo gode og dårlige ting når man er veninder .

Hvis du har brug for det så findes der programmer der gør det muligt at din ex ikke kan følge din aktivitet på nettet. Kan da anbefale http://hidemyass.com/ som er en god side at gå på nettet gennem hvis man vil være anonym.

Hvis du har lyst er min indbakke altid åben

det er helt ok at du svarer..

tror nu ikke det er en depression, tror bare det er en virkelig træls periode jeg har mig.. Det hele er bare gået galt de sidste måneder, så det er jo klart at jeg bukker under på et tidspunkt.. for mig er det værste at de veninder jeg altid har støttet og været der for 100% ikke er der for mig nu hvor jeg har brug for det..

hvad er det for en side du anbefaler mig??

Anmeld

17. maj 2011

Mi

Puha det lyder som en hård omgang

Lige et  til dig

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det kan hun da ikke være bekendt

nej og selvom jeg er skide bitter over det lige nu.. så ved jeg bare med mig selv at jeg ikke kan få mig til at gøre det samme hvis hun ringer og har brug for hjælp.. sådan er jeg bare ikke som menneske..

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Ville ikke hoppe ud uden at give dig et varmt kram...

Håber du får hjælp ellers brug os herinde fra

tak for kram..

er dog glad for at min beretning ikke er mere detaljeret nu når jeg glemte at trykke mig anonym.. Men kommer nok til at læsse en del af herinde det næste stykke tid.. bliver dog nok som ano for at eksen ikke kan søge på mit navn.. :/

Anmeld

17. maj 2011

Kløver

nej og selvom jeg er skide bitter over det lige nu.. så ved jeg bare med mig selv at jeg ikke kan få mig til at gøre det samme hvis hun ringer og har brug for hjælp.. sådan er jeg bare ikke som menneske..

Er selv sådan, og er svært hvis venskaber kun går 1 vej

Ved desværre ikke hvad jeg ellers skal give af råd

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Puha det lyder som en hård omgang

Lige et  til dig

tak for kram..

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Er selv sådan, og er svært hvis venskaber kun går 1 vej

Ved desværre ikke hvad jeg ellers skal give af råd

jeg trængte nok os mest til bare at komme ud med det.. :/ men tak for dine svar..

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

tak for kram..

er dog glad for at min beretning ikke er mere detaljeret nu når jeg glemte at trykke mig anonym.. Men kommer nok til at læsse en del af herinde det næste stykke tid.. bliver dog nok som ano for at eksen ikke kan søge på mit navn.. :/

ja det er træls hvis man ikke lige får slået den til... men du ved hvor jeg er...

Anmeld

17. maj 2011

Millesbaby

det er helt ok at du svarer..

tror nu ikke det er en depression, tror bare det er en virkelig træls periode jeg har mig.. Det hele er bare gået galt de sidste måneder, så det er jo klart at jeg bukker under på et tidspunkt.. for mig er det værste at de veninder jeg altid har støttet og været der for 100% ikke er der for mig nu hvor jeg har brug for det..

hvad er det for en side du anbefaler mig??

Det er en side som skjuler din IP adr. så hvis din ex har en scanner der viser når din IP adr har været brugt så vil han ikke kunne se det gennem den side.
Det er ganske gratis og helt sikkert at bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.