Jeg har den sidste uges tid været virkelig nedtrykt, og har søgt støtte ved mine veninder, men de har bare fejet mig væk.. 
Jeg har siden den 2 maj døjet meget med mit barns dagplejemor, hun kan ikke tage sig ordentlig af mit barn og tilgodeser ikke mit barns behov.. Det er en laaang historie og er igang med at skrive brev til kommunen om hvorfor jeg vil have mit barn flyttet..
derudover bliver jeg jagtet og stalket af min ekskæreste rundt på alle de sider jeg sidder på inde på nettet.. Han ved en masse som han kun kan vide inde fra nettet af..
mit barn er syg hele tiden med både det ene og det andet, og er nu i fare for at blive smidt ud af skolen.. 
Alt dette har resulteret i at jeg er blevet stille, spiser ikke fordi jeg simpelthen ikke kan, jeg tuder hele tiden, jeg er sur og irriteret.. jeg har det bare rigtig træls indeni, og sidder alene hele dagen udover de få dage hvor mit barn ikke er syg og jeg derfor kan komme i skole..
Jeg har forsøgt at råbe mine veninder op og sige hey jeg har altså brug for hjælp og støtte som jeg altid hjælper og støtter dem, men de er der bare ikke.. 
ved ikke hvad jeg ville med det her, trængte vel egentlig bare til at komme ud med det.. 
Anmeld