Mine veninder kender mig åbenbart ikke.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
35 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har den sidste uges tid været virkelig nedtrykt, og har søgt støtte ved mine veninder, men de har bare fejet mig væk..

Jeg har siden den 2 maj døjet meget med mit barns dagplejemor, hun kan ikke tage sig ordentlig af mit barn og tilgodeser ikke mit barns behov.. Det er en laaang historie og er igang med at skrive brev til kommunen om hvorfor jeg vil have mit barn flyttet..

derudover bliver jeg jagtet og stalket af min ekskæreste rundt på alle de sider jeg sidder på inde på nettet.. Han ved en masse som han kun kan vide inde fra nettet af..

mit barn er syg hele tiden med både det ene og det andet, og er nu i fare for at blive smidt ud af skolen..

Alt dette har resulteret i at jeg er blevet stille, spiser ikke fordi jeg simpelthen ikke kan, jeg tuder hele tiden, jeg er sur og irriteret.. jeg har det bare rigtig træls indeni, og sidder alene hele dagen udover de få dage hvor mit barn ikke er syg og jeg derfor kan komme i skole..

Jeg har forsøgt at råbe mine veninder op og sige hey jeg har altså brug for hjælp og støtte som jeg altid hjælper og støtter dem, men de er der bare ikke..

ved ikke hvad jeg ville med det her, trængte vel egentlig bare til at komme ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Kløver

Sender en stor krammer, ved desværre ikke hvad jeg kan give af råd, hvis du ikke kan råbe dem op, håber der er andre i din nærhed du kan få hjælp hos, nær familie eller andet, måske snakke med lægen og få hjælp den vej igennem

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

og det skulle så have været anonymt..

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Sender en stor krammer, ved desværre ikke hvad jeg kan give af råd, hvis du ikke kan råbe dem op, håber der er andre i din nærhed du kan få hjælp hos, nær familie eller andet, måske snakke med lægen og få hjælp den vej igennem

tak for kram..

min familie bor langt væk, og har som sådan ikke et forhold til dem.. jeg er bare virkelig skuffet over mine veninder..

Anmeld

17. maj 2011

mulle7430

du trænger da til en

det er jo ikke venner når de ikke kan være der for dig  men jeg tror du skal tage en snak med lægen  så jeg håber du snart er ovenpå igen...har du lyst er du MEGET velkommen til og skrive i min indbakke

Anmeld

17. maj 2011

Kløver

tak for kram..

min familie bor langt væk, og har som sådan ikke et forhold til dem.. jeg er bare virkelig skuffet over mine veninder..

kan jeg godt forstå, håber du alligevel får held til at råbe dem op, har du prøvet på den direkte måde, og sige tinge ligeud, hvordan du har det og at du ahr brug for dem, måske det er det som skal til

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

mulle7430 skriver:

du trænger da til en

det er jo ikke venner når de ikke kan være der for dig  men jeg tror du skal tage en snak med lægen  så jeg håber du snart er ovenpå igen...har du lyst er du MEGET velkommen til og skrive i min indbakke

tak for kram..

nej de er vel egentlig ikke venner når de ikke kan finde ud af at være der for mig.. synes bare det er skide uretfærdigt at jeg altid er der for dem og når jeg så en enkelt gang har brug for virkelig at tude ud ved en skulder så kan jeg ikke få lov..

har bare ikke nogen læge lige nu, for der er stoppet for tilgang i den kommune jeg er flyttet til..

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

kan jeg godt forstå, håber du alligevel får held til at råbe dem op, har du prøvet på den direkte måde, og sige tinge ligeud, hvordan du har det og at du ahr brug for dem, måske det er det som skal til

sagde direkte til hende der skulle forestille at være min bedste veninde at jeg havde brug for at snakke, og hun var faktisk lidt ligeglad.. fejede mig af med at hun havde travlt..

Anmeld

17. maj 2011

Millesbaby

Håber de ter ok at jeg svare slev om jeg er ny her..

Det lyder som om du har fået dig en depertion og at du skulle lægge vejen forbi din læge
Syntes det er dårligt af din veninde at hun ikke er der for dig når du har det hårdt. Man deler jo gode og dårlige ting når man er veninder .

Hvis du har brug for det så findes der programmer der gør det muligt at din ex ikke kan følge din aktivitet på nettet. Kan da anbefale http://hidemyass.com/ som er en god side at gå på nettet gennem hvis man vil være anonym.

Hvis du har lyst er min indbakke altid åben

Anmeld

17. maj 2011

Kløver

sagde direkte til hende der skulle forestille at være min bedste veninde at jeg havde brug for at snakke, og hun var faktisk lidt ligeglad.. fejede mig af med at hun havde travlt..

Det kan hun da ikke være bekendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.