Mit pædagogiske forløb.... MUFFINS mange billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Dot D

Chamomile skriver:

De ser lækre ud. Sikke en god ide, og godt at det blev en succes.

De glæder sig også til at spise dem i dag. Jeg kan lige se det for mig.... Når der bliver råbt:"CAFÈMAD", så styrter de til, også bliver det svært, for hvilken skal man så vælge Der var godt nok flere, der gik og kiggede i går, og de bestemte sig for, hvilken én de ville have, men først til mølle, hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

B&J

Nej hvor har de hygget sig og sikke en masse lækre kager og hold da op 200stk de har haft travlt men super dygtige det er de

Anmeld

18. maj 2011

Dot D

B&J skriver:

Nej hvor har de hygget sig og sikke en masse lækre kager og hold da op 200stk de har haft travlt men super dygtige det er de

Ja, de hyggede sig helt vildt, og de klarede dem alle med godt humør.

Glæder mig rigtigt meget til at høre personalets kommentarer i dag, det var jo et af mine mål i praktikken, så håber de syntes, at det gik ligeså godt, som jeg synes, hi hi

Anmeld

18. maj 2011

Anne G

Dot D skriver:

Ja, der er mange, men også mange børn og det var bare såååå hyggeligt, at se dem koncentrere sig sådan, og det var både piger og drenge. Fed oplevelse

Ja, 180 børn er godt nok også en del  Kan godt forestille mig at det var en rigtig fed oplevelse

Anmeld

18. maj 2011

Dot D

Anne G skriver:

Ja, 180 børn er godt nok også en del  Kan godt forestille mig at det var en rigtig fed oplevelse

Anmeld

18. maj 2011

B&J

Dot D skriver:

Ja, de hyggede sig helt vildt, og de klarede dem alle med godt humør.

Glæder mig rigtigt meget til at høre personalets kommentarer i dag, det var jo et af mine mål i praktikken, så håber de syntes, at det gik ligeså godt, som jeg synes, hi hi

Dejligt... tror helt bestemt alle ville elske disse muffins de ser jo bare for lækre ud  

Anmeld

18. maj 2011

Mette+Mathias

FANTASTISK!!! Men hvordan overkommer man at bage 2-0-0!!!! muffins?? *gg*

Anmeld

18. maj 2011

Dot D

B&J skriver:

Dejligt... tror helt bestemt alle ville elske disse muffins de ser jo bare for lækre ud  

Jeg kan love dig, at de kunne lide dem. De var bare sååååååååååååå langt tid om at vælge, HI HI HI, der var jo så mange flotte

Anmeld

18. maj 2011

Dot D

Mette+Mathias skriver:

FANTASTISK!!! Men hvordan overkommer man at bage 2-0-0!!!! muffins?? *gg*

Det var ikke så hårdt, som man kunne tro

Anmeld

18. maj 2011

B&J

Dot D skriver:

Jeg kan love dig, at de kunne lide dem. De var bare sååååååååååååå langt tid om at vælge, HI HI HI, der var jo så mange flotte

ja det kan jeg godt forstå det er også svært når der er så mange og det er såå lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.