Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bshizzle skriver: WOW !!! Hold da ferie.. .. 200 muffin.. .. Må være et paradis! Hahaha... Jeg ELSKER Kage... og her den anden dag lavede jeg 20 Muffins, og det syntes JEG var mange Men genial ide at lade børnene pynte dem selv.. den vil jeg da lige huske Lækre ser de ud..Mmmmm....
WOW !!! Hold da ferie.. .. 200 muffin.. .. Må være et paradis! Hahaha... Jeg ELSKER Kage... og her den anden dag lavede jeg 20 Muffins, og det syntes JEG var mange Men genial ide at lade børnene pynte dem selv.. den vil jeg da lige huske Lækre ser de ud..Mmmmm....
Jeg har også bagt i flere timer. Men havde det mål, at ALLE i SFO`en skulle have én, og der er ca. 180 børn, og så er der liiige til personalet også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Melbek skriver: Hvor ser det ud til at have været en dejlig dag
Hvor ser det ud til at have været en dejlig dag
Dejlig og vildt hård, for hold da op man er på med 10 børn, så nu sumper jeg på Baby.....
Eva. skriver: Det var mere det der med sukker...men det er som regel i bh og vs det er meget ekstremt og når så det er sfo så er det sgu meget afslappet, heldigvis..
Det var mere det der med sukker...men det er som regel i bh og vs det er meget ekstremt og når så det er sfo så er det sgu meget afslappet, heldigvis..
Ja, det er en fordel ved SFO og samtidigt er det en privatskole, og jeg kan godt mærke nogle forskelle mellem denne og den kommunale SFO jeg var i
twinboys skriver: Waaaaauuuw de har hygget sig...
Waaaaauuuw de har hygget sig...
Det kan du tro, og de var såååååååååå stolte, da deres forældre kom, der blev rigtigt vist frem
Dot D skriver: Det kan du tro, og de var såååååååååå stolte, da deres forældre kom, der blev rigtigt vist frem
hvor kært
Hold da op det var godt nok mange muffins... Sikke et rigtig hyggeligt projekt.. Det er da bare været rigtig hyggeligt at lave det med dem, og de er da bare super dygtige
Dejligt at de ikke er så sukkerforskrækkede
Wow hvor er de fine :-)
Anne G skriver: Hold da op det var godt nok mange muffins... Sikke et rigtig hyggeligt projekt.. Det er da bare været rigtig hyggeligt at lave det med dem, og de er da bare super dygtige Dejligt at de ikke er så sukkerforskrækkede
Ja, der er mange, men også mange børn og det var bare såååå hyggeligt, at se dem koncentrere sig sådan, og det var både piger og drenge. Fed oplevelse
tanze85 skriver: Wow hvor er de fine :-)
Ja, det er nogle dygtige børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128