Mit pædagogiske forløb.... MUFFINS mange billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Dot D

I dag kom dagen for det første af mine pædagogiske forløb i min første praktik. Jeg startede dagen lidt tidligere end sædvanligt for at gøre klar til mit muffin-værksted. Fik bagt de sidste muffins, hentet smør, lavet glasur og smørcreme.

Så snart børnene kom fra skole, kom de rendende for at høre hvornår vi skulle igang.

Klokken halv to gik vi igang og det første vi gjorde, var børnene valgte farver, og de fik lov tl at røre hver deres smørcremen eller glasur. Det gik rigtigt godt, og de var vildt ivrige for at komme igang med at pynte.

Jeg fik alt puttet i sprøjteposer, også gik de ellers i krig med de 200 muffins, jeg havde bagt. Hold da op det var sjovt at se på, de ga´den bare såååååå meget gas.

I skal da lige se resultatet af to en halv times intensiv muffinpynteri.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Janni.

Ser ud til at de rigtig har fået trænet deres kreative evner idag 

Anmeld

17. maj 2011

Bshizzle

WOW !!! Hold da ferie.. .. 200 muffin.. .. Må være et paradis!
Hahaha...

Jeg ELSKER Kage... og her den anden dag lavede jeg 20 Muffins, og det syntes JEG var mange

Men genial ide at lade børnene pynte dem selv.. den vil jeg da lige huske

Lækre ser de ud..Mmmmm....

Anmeld

17. maj 2011

Dot D

Janni. skriver:

Ser ud til at de rigtig har fået trænet deres kreative evner idag 

Du kan tro de hyggede sig, også dem der normalt ikke kan sidde stille så længe, så det tager jeg som noget positivt, jeg må have gjort mit arbejde godt nok, til at kunne holde dem fanget af det så længe. Er faktisk lidt stolt af, hvor godt det gik

Anmeld

17. maj 2011

Melbek

Hvor ser det ud til at have været en dejlig dag

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Dot D skriver:

I dag kom dagen for det første af mine pædagogiske forløb i min første praktik. Jeg startede dagen lidt tidligere end sædvanligt for at gøre klar til mit muffin-værksted. Fik bagt de sidste muffins, hentet smør, lavet glasur og smørcreme.

Så snart børnene kom fra skole, kom de rendende for at høre hvornår vi skulle igang.

Klokken halv to gik vi igang og det første vi gjorde, var børnene valgte farver, og de fik lov tl at røre hver deres smørcremen eller glasur. Det gik rigtigt godt, og de var vildt ivrige for at komme igang med at pynte.

Jeg fik alt puttet i sprøjteposer, også gik de ellers i krig med de 200 muffins, jeg havde bagt. Hold da op det var sjovt at se på, de ga´den bare såååååå meget gas.

I skal da lige se resultatet af to en halv times intensiv muffinpynteri.

Dejligt politisk ukorrekt projekt...troede jeg slet ikke man måtte derude i virkeligheden..

Anmeld

17. maj 2011

Janni.

Dot D skriver:

Du kan tro de hyggede sig, også dem der normalt ikke kan sidde stille så længe, så det tager jeg som noget positivt, jeg må have gjort mit arbejde godt nok, til at kunne holde dem fanget af det så længe. Er faktisk lidt stolt af, hvor godt det gik

Det kunne jeg godt forestille mig. En rigtig god idé, du er kommet på dér 

Anmeld

17. maj 2011

Dot D

Eva. skriver:

Dejligt politisk ukorrekt projekt...troede jeg slet ikke man måtte derude i virkeligheden..

Det må man, og de var alle vilde med idéen, både børn og personale, måske fordi de skal spise dem..... Nej,de er ikke så sukkersarte, der hvor jeg er, så der må godt laves kage og sådan. Nu får de cafémad onsdag og torsdag, så i morgen skal  de have nogle kyllingespyd med bulgur til - og når det er spist, får de en af de fine muffins

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Dot D skriver:

Det må man, og de var alle vilde med idéen, både børn og personale, måske fordi de skal spise dem..... Nej,de er ikke så sukkersarte, der hvor jeg er, så der må godt laves kage og sådan. Nu får de cafémad onsdag og torsdag, så i morgen skal  de have nogle kyllingespyd med bulgur til - og når det er spist, får de en af de fine muffins

Det var mere det der med sukker...men det er som regel i bh og vs det er meget ekstremt og når så det er sfo så er det sgu meget afslappet, heldigvis..

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Waaaaauuuw de har hygget sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.