puhaa synes godt nok er han er lidt øv ham der.
kan godt være 2 af dem ik er hans egne men vælger man en kæreste der har de børn og endda får børn med hende mener jeg at man tager hele pakken, og å gør man ik forskel på børnene.
min kæreste og jeg har været sammen i 6 år og ført nu fået sådan rigtig fælles øko. før hen delte vi alle fælles udgifter og det var det .. men efter vi har fået barn og valgt at forhøje mit lån for at købe bil valgte jeg at hvis det var det vi ville så skulle vi har 100 % fælles.
1½ konto hvor begge vores lønninger går ind og alle vore udgifter
min kæreste ha altid sagt penge er roden til alt ondt i et forhold og giver han også ret i det ..delvis.. det med at ha 2 kort til 1 fælles konto dur ik her hos os, da vi ser meget forskelligt for hvad pengene skal bruges på. og ingen af os gider at spørger "OM LOV" for at bruge pengene på bestemte ting.
så vores måde er at når udgifter er betalt, madpengene er lagt til siden , opsparing til felix er klaret. så det beløb der står tilbage ja det bliver delt op i 2. og sat ind på hvert vores kort , det er VORES lommepenge og an frit benyttes..
vi er ik så firkantet så hvis en ik har så meget tilbage at vi ik hjælper hinanden, jeg bruger mine penge på vores søn for det meste og det er han godt klar over, hvor han bruge hans på byture.. primær..
det fungere her hjemme vi skænkes ik over det! og føler vi deler tingene fair lige op!!
jeg havde ik fundet mig i de kommentere din venindes mand giver hende.. og synes faktisk slet ik man burde være sådan overfor en man har valgt at dele sit liv med, han gør grin med hende og hånder hende.. bare slet ik iorden!
Anmeld