Min veninde er mor til 4 hvoraf de to mindste er nogle hun har sammen med den mand hun har valgt, at leve sit liv sammen med.
Hun har en mellemlang uddannelse og han tjeker ok med penge, de har ikke fælles økonomi da han for et års tid siden opdagede, at hun havde brugt 1500 kr til tøj til 3 børn hvoraf den ene kjole kostede 400 kr. Det kunne han ikke leve med og siden har de haft hver sin økonomi.
Hele sidste år har hun været kr 3000 i underskud da hun måtte låne noget for, at betale noget andet o.l. Han betalte så de 3000 kr ud for hende hvilket hun stadig skal høre for den dag i dag.
Hendes ældste børn skal deltage i noget som koster 450 kr pr barn, det har min veninde ikke råd. Hendes datter måtte så selv betale 450 og min veninde måtte finde de sidste 200 kr et sted i budgettet for, at de to kunne komme afsted.
Imellemtiden kommer hendes kæreste hjem med en ny skærm fra APPLE! - Det skal siges, at de ikke er helt billige 
Dette har været samtale emne tidligere men han siger "Nå jamen hvis du vil have goderne burde du haft taget en anden uddannelse/ fundet et andet job"!!!
Han forstår ikke, at hun er ved at brække sig over det han gør imens resten af hans familie er nede at skrabe bunden.
Hvad tænker i om dette forhold?
Anmeld