Jeg er så bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Carina1977

Mutti2B skriver:

Tusind tak for dit svar

Det er også hvad vi kom frem til. Han ville være rigtig ked af at smide det vi har væk nu for det har han slet ikke lyst til. Og hvem ved..? Han spurgte også om jeg ville give ham en tidsfrist, men det ville jeg ikke. Jeg kan ikke sige 2 år for ved jo slet ikke hvordan jeg har det (også helbredsmæssigt) om f.eks. ½ år.

Det hjælper så heller ikke at hans søster har fået 4 børn og det er aaalt for stor en mundfuld synes han. Søde unger hver for sig, men 4 er alt for mange at holde styr på. Så det tror jeg også skræmmer ham. Så mener han også at han slet ikke kan tage vare på sig selv (sikke noget fis) og hvordan skulle ha kunne tage sig af et barn? Amen, altså! Og så siger man at kvinder tænker for meget

Ihhhhh, altså, de mænd!

Godt at i har besluttet at se tiden an, men jeg kan så samtidig også godt forstå dig, hvis du en dag ikke længere kan vente.

ja det plejer sgu at være os kvinder, der tænker rigtig meget  det er jo ikke mandens job, vel

hehe nu er der jo heller ingen der siger at i skal have 4 børn, så han kan jo ikke rigtig sammenligne det med det

Nu ved jeg ikke hvor mange børn du gerne vil have, men et eller andet sted, ville du vel blive glad, hvis du kunne få lov til at få bare 1 barn?

jeg håber virkelig for dig, at han ombestemmer sig igen. Tror du vil blive en skøn mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mutti2B

Carina1977 skriver:

Godt at i har besluttet at se tiden an, men jeg kan så samtidig også godt forstå dig, hvis du en dag ikke længere kan vente.

ja det plejer sgu at være os kvinder, der tænker rigtig meget  det er jo ikke mandens job, vel

hehe nu er der jo heller ingen der siger at i skal have 4 børn, så han kan jo ikke rigtig sammenligne det med det

Nu ved jeg ikke hvor mange børn du gerne vil have, men et eller andet sted, ville du vel blive glad, hvis du kunne få lov til at få bare 1 barn?

jeg håber virkelig for dig, at han ombestemmer sig igen. Tror du vil blive en skøn mor

Årh, hvor er du sød. Og så begyndte jeg lige at tude

Jeg vil gerne ha 3 børn, men 2 kan også gøre det, hehe. Jeg er selv enebarn og har altid sagt at jeg aldrig vil ha et enebarn. Selvfølgelig kan man ikke gøre noget hvis man simpelthen ikke kan få flere, men jeg vil aldrig planlægge kun at få 1. Jeg har altid savnet en bror eller søster og nu hvor min mor er død er der kun mig og min far tilbage

Jeg håber jeg gør det rigtige ved at vente på ham

Anmeld

17. maj 2011

Carina1977

Mutti2B skriver:

Årh, hvor er du sød. Og så begyndte jeg lige at tude

Jeg vil gerne ha 3 børn, men 2 kan også gøre det, hehe. Jeg er selv enebarn og har altid sagt at jeg aldrig vil ha et enebarn. Selvfølgelig kan man ikke gøre noget hvis man simpelthen ikke kan få flere, men jeg vil aldrig planlægge kun at få 1. Jeg har altid savnet en bror eller søster og nu hvor min mor er død er der kun mig og min far tilbage

Jeg håber jeg gør det rigtige ved at vente på ham

Jeg har det på samme måde som dig. Det gør ondt helt ind i hjertet, hvis min søn forbliver enebarn. Vil SÅ gerne have et barn mere, også selvom aldersforskellen jo bliver meget stor (min søn bliver 11 år i næste måned). Men som voksne, er jeg da sikker på at de ville få gavn af hinanden. Man vil få mere ro med sig selv, hvis man vidste at den dag man ikke var her mere, at så ville ens barn/børn ikke være helt alene.

jeg kan godt se, at når du vil have mindst 2 børn, så er tiden også ved at være et oplagt emne for dig. Vi kvinder er desværre ikke lige så heldig som mændene...man skal ikke meget over 40 år, før det er ved at være slut  Så jeg kan sagtens forstå det, hvis dine tanker kører rundt lige nu.

men prøv at se det næste halve års tid an....måske ændrer han mening, hvilket jeg virkelig håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.