Mutti2B skriver:
Tusind tak for dit svar
Det er også hvad vi kom frem til. Han ville være rigtig ked af at smide det vi har væk nu for det har han slet ikke lyst til. Og hvem ved..? Han spurgte også om jeg ville give ham en tidsfrist, men det ville jeg ikke. Jeg kan ikke sige 2 år for ved jo slet ikke hvordan jeg har det (også helbredsmæssigt) om f.eks. ½ år.
Det hjælper så heller ikke at hans søster har fået 4 børn og det er aaalt for stor en mundfuld synes han. Søde unger hver for sig, men 4 er alt for mange at holde styr på. Så det tror jeg også skræmmer ham. Så mener han også at han slet ikke kan tage vare på sig selv (sikke noget fis) og hvordan skulle ha kunne tage sig af et barn? Amen, altså! Og så siger man at kvinder tænker for meget 
Ihhhhh, altså, de mænd!
Godt at i har besluttet at se tiden an, men jeg kan så samtidig også godt forstå dig, hvis du en dag ikke længere kan vente.
ja det plejer sgu at være os kvinder, der tænker rigtig meget
det er jo ikke mandens job, vel 
hehe nu er der jo heller ingen der siger at i skal have 4 børn, så han kan jo ikke rigtig sammenligne det med det 
Nu ved jeg ikke hvor mange børn du gerne vil have, men et eller andet sted, ville du vel blive glad, hvis du kunne få lov til at få bare 1 barn?
jeg håber virkelig for dig, at han ombestemmer sig igen. Tror du vil blive en skøn mor 
Anmeld