Jeg er så bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Mutti2B

Som nogle af jer ved var jeg i gang med projekt baby sidste sommer som single. For 5 måneder siden mødte jeg min dejlige kæreste og stoppede jo derfor projektet.

Her i weekenden kom vi til at snakke om børn og han var begyndt at tvivle på om han overhovedet ville ha børn. Han har slet ikke lyst til børn nu eller de næste mange år. Han fik det helt dårligt bare ved tanken. Puha, så sad jeg ellers der med en klump i maven. Bundulykkelig! Han ved jo at jeg gerne vil ha børn og sagde så til han at hvis han vidste at han ikke ville ha børn, ja, så skulle vi jo ikke være sammen. Jeg var lige ved at tude. Han blev så ked af det men vidste jo at jeg havde ret. Før i tiden har han afsluttet forhold fordi han ikke syntes han var en go nok kæreste. Men som han sagde så var jeg den bedste kæreste han havde haft og at han ville kæmpe for det for det var værd at kæmpe for.

Men jeg er bare så bange for at jeg aldrig nogensinde bliver mor. At jeg venter for længe og ikke kan blive gravid når vi måske endelig kommer igang. Åh, hvor er jeg trist. Gik fra at være single og igang med projekt baby til at have en kæreste og nu være langt fra projekt baby....

Mon han nogensinde ombestemmer sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

twinboys

Mutti2B skriver:

Som nogle af jer ved var jeg i gang med projekt baby sidste sommer som single. For 5 måneder siden mødte jeg min dejlige kæreste og stoppede jo derfor projektet.

Her i weekenden kom vi til at snakke om børn og han var begyndt at tvivle på om han overhovedet ville ha børn. Han har slet ikke lyst til børn nu eller de næste mange år. Han fik det helt dårligt bare ved tanken. Puha, så sad jeg ellers der med en klump i maven. Bundulykkelig! Han ved jo at jeg gerne vil ha børn og sagde så til han at hvis han vidste at han ikke ville ha børn, ja, så skulle vi jo ikke være sammen. Jeg var lige ved at tude. Han blev så ked af det men vidste jo at jeg havde ret. Før i tiden har han afsluttet forhold fordi han ikke syntes han var en go nok kæreste. Men som han sagde så var jeg den bedste kæreste han havde haft og at han ville kæmpe for det for det var værd at kæmpe for.

Men jeg er bare så bange for at jeg aldrig nogensinde bliver mor. At jeg venter for længe og ikke kan blive gravid når vi måske endelig kommer igang. Åh, hvor er jeg trist. Gik fra at være single og igang med projekt baby til at have en kæreste og nu være langt fra projekt baby....

Jeg håber og tror at han ombestemmer sig inden året er omme

sikke en rutchetur du lige fik der

her et varmt kram

Anmeld

17. maj 2011

CamillaValby

Åhhh smukke altså, ville ønske jeg kunne komme løbende over til dig og give dig et KÆMPE

Jeg er helt sikker på at han nok skal ombestemme sig, blød ham stille op og tag emnet op engang i mellem. Han ved jo hvordan du har det med børn, og som han siger er u den bedste kæreste han har haft. Så jeg er HELT sikker på at han nok skal ombestemme sig.

Nogle mænd skal bare have lidt tid, det kan jo være at han have droppet tanken om børn pga et eller andet der er sket i hans fortid.

Anmeld

17. maj 2011

Nana88

Håber han skifter meningen igen..

Skal sige at da mig og min kæreste havde væreyt sammen i 5mdr ville han ikke have barn før om 5-10 år dette syntes jeg var utroligt hårdt for jegf ville gerne selv snart have børn.. Men jeg måtte jo godkende hans valg, men fortalte ham at jeg var ked af han ville vente så længe, da jeg gerne selv ville have barn snart.. på vores 1-årsdag spurgte han mig hvad jeg ønskede mig mest og i en joke siger jeg en baby.. Han siger så at sommeren 10 kunne vi begynde PB

Nu har vi prøvede 1 år desværre uden held...

Anmeld

17. maj 2011

Malene84

Mutti2B skriver:

åååhhh søde dog... du får lige en kæmpe . Puha, håber da han beslutter sig snart, så du evt. kan komme dig og så gå videre i dit skønne projekt. SElvføleglig skal du da være mor en dag!!!!!

Anmeld

17. maj 2011

Mutti2B

twinboys skriver:

Jeg håber og tror at han ombestemmer sig inden året er omme

sikke en rutchetur du lige fik der

her et varmt kram

Tak, søde

Jeg har også været ved at tude flere gange siden. Vi blev så kede af det da vi snakkede om det at vi til sidst måtte sige at nu skulle vi ikke snakke mere om det for det var for sørgeligt. Jeg var helt paf og fjern i flere timer efter. Men vi fik en skøn weekend alligevel

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Mutti2B skriver:

Tak, søde

Jeg har også været ved at tude flere gange siden. Vi blev så kede af det da vi snakkede om det at vi til sidst måtte sige at nu skulle vi ikke snakke mere om det for det var for sørgeligt. Jeg var helt paf og fjern i flere timer efter. Men vi fik en skøn weekend alligevel

Nåååårrrh lille mus forstår dig så godt

Anmeld

17. maj 2011

Vial

Ej, for fanden.. typisk!

Hvor fanden kom den pludselig fra. Hvor er det synd for dig. Du må bore lidt i det. Er det noget han altid har tænkt. Hvad med andre forhold han har haft.

Hvis han er så ked af at miste dig, så synes jeg det er en mærkelig holdning at have. Han ved, hvor vigtigit det er for dig.

Anmeld

17. maj 2011

dorthemus

Søde Ann!! Må give KaMa ret og har ikke så meget mere at sige. Ud over at at sende dig et stort

Du ringer bare!!!!!

Anmeld

17. maj 2011

Carina1977

jeg kan godt forstå, hvis du bliver bange for, at hvis du venter for længe, at du så ikke kan få børn. Jeg kan se at du er på alder med mig...og jeg ved da også godt, at jeg heller ikke skal vente alt for længe, hvis jeg gerne vil have flere børn. Det vigtigste for mig, er bare at forholdet fungerer 100 % først

Det lyder bestemt også til at jeres forhold fungerer rigtig godt, bare rigtig meget ærgeligt at han ikke er nået i det punkt i livet, som du er nået til

giv ham lidt tid......det kan være at han ændrer mening om ½-1 år, og så ville det jo have været ærgeligt, hvis i var gået fra hinanden. Måske han bare er usikker på sig selv og omkring rollen at blive far. Det kan da helt sikkert gøre mange usikre, specielt hvis man ikke har børn i forvejen. Lad ham tænke tanken igennem inde i hans hoved....han kan stadig nå at ombestemme sig

Du får lige en krammer her til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.