Carina1977 skriver:
jeg kan godt forstå, hvis du bliver bange for, at hvis du venter for længe, at du så ikke kan få børn. Jeg kan se at du er på alder med mig...og jeg ved da også godt, at jeg heller ikke skal vente alt for længe, hvis jeg gerne vil have flere børn. Det vigtigste for mig, er bare at forholdet fungerer 100 % først 
Det lyder bestemt også til at jeres forhold fungerer rigtig godt, bare rigtig meget ærgeligt at han ikke er nået i det punkt i livet, som du er nået til 
giv ham lidt tid...... det kan være at han ændrer mening om ½-1 år, og så ville det jo have været ærgeligt, hvis i var gået fra hinanden. Måske han bare er usikker på sig selv og omkring rollen at blive far. Det kan da helt sikkert gøre mange usikre, specielt hvis man ikke har børn i forvejen. Lad ham tænke tanken igennem inde i hans hoved....han kan stadig nå at ombestemme sig 
Du får lige en krammer her til sidst 
Tusind tak for dit svar
Det er også hvad vi kom frem til. Han ville være rigtig ked af at smide det vi har væk nu for det har han slet ikke lyst til. Og hvem ved..? Han spurgte også om jeg ville give ham en tidsfrist, men det ville jeg ikke. Jeg kan ikke sige 2 år for ved jo slet ikke hvordan jeg har det (også helbredsmæssigt) om f.eks. ½ år.
Det hjælper så heller ikke at hans søster har fået 4 børn og det er aaalt for stor en mundfuld synes han. Søde unger hver for sig, men 4 er alt for mange at holde styr på. Så det tror jeg også skræmmer ham. Så mener han også at han slet ikke kan tage vare på sig selv (sikke noget fis) og hvordan skulle ha kunne tage sig af et barn? Amen, altså! Og så siger man at kvinder tænker for meget 
Ihhhhh, altså, de mænd!
Anmeld