lokalbedøvelse hos Gynælogo imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jo jeg tager min kæreste med... er sgu bange for jeg panikker over det hele...

jamen grunden til jeg skal lokal bedøves er fordi jeg d. 28 april var hos lægen og skulle ha undersøgt for livmoderhalskræft, og fik brev et par uger senere, at der er atypiske celleforandringer og det kræver en nærmere undersøgelse hos gynækologen...

og jeg tror så at det er inde i mig han skal bedøve mig. fordi han skal skrabe på cellerne eller så noget,, jeg ved det ikke... jeg ved ik hvor han skal bedøve mig henne

nåååårh, så skal han tage en biopsi af livmoderhalsen... så er det deroppe han skal bedøve...

mens jeg var gravid, fortalte min JM mig at man ikke har nerver i livmoderen... Så det burde ikke gøre ondt...

behageligt er det sikkert aldrig, men du skal ikke frygte det! bare få det overstået og klem din kærestes hånd til ukendelighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

nåååårh, så skal han tage en biopsi af livmoderhalsen... så er det deroppe han skal bedøve...

mens jeg var gravid, fortalte min JM mig at man ikke har nerver i livmoderen... Så det burde ikke gøre ondt...

behageligt er det sikkert aldrig, men du skal ikke frygte det! bare få det overstået og klem din kærestes hånd til ukendelighed

tak Nikoline...

må se om jeg kan slappe af..det er bare så svært synes jeg....

er bange for at begynde at tude når jeg kommer derop...

Anmeld

17. maj 2011

mn

Anonym skriver:

håber nogen kan berolige mig eller fortælle noget om det... Imorgen skal jeg til gynægolo, han skal lokal bedøve mig og tage nye prøver af mine celler. !

for det første bryder jeg mig slet ikke om at det er en mand som jeg skal ind til, ( er meget blufærdig) og for det andet er jeg skide bange for den lokal bedøvelse.

spørgsmål 1 : gør det ondt med den bedøvelse og hvor henne stikker han mig ?

spørgsmål 2 : hvor mange af jer har været hos mandlig gynælogo??

spørgsmål 3 hvordan har i det med at ligge der og vise det hele frem ?

jeg er fuldstændig grædefærdig... kan slet ikke samle mig, jeg har virkelig ikke lyst til at ligge der imorgen...

har lyst til at flygte og tudbrøle...

de gange jeg har fået lagt lokalbedøvelse i det område, har de stukket en nål i lige i nærheden af hvor de skulle lave noget, givet bedøvelse og taget nålen ud igen og så har de brugt tryllecreme jo, så jeg må da ærligt indrømme det svier lidt når man får bedøvelsen, men det er altså også det og så føles det self. lidt underligt når man er bedøvet et sted, men det gør det jo alle steder på kroppen.

jeg må ærligt indrømme at i starten kunne jeg ikke fordrage mandelige gyn. fordi jeg følte jeg gjorde noget forkert når jeg havde en kæreste der hjemme, men efter så mange undersøgelser som jeg nu har haft, må jeg sige min erfaring er at mænd faktisk er mere blide end kvinder og vil 10 gange hellere have en mand end have en kvinde der er pisse ligeglad med når man siger av.

det med at vise det hele frem, det kommer man altså hurtigt over, særligt fordi de plejer at være gode til at tale en til ro synes jeg. men som regl har de jo en kvindelig sygeplejeske med også, det har de i hvert fald haft alle 3 steder hvor jeg har været og er da kommet der en del gange.

Anmeld

17. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

tak Nikoline...

må se om jeg kan slappe af..det er bare så svært synes jeg....

er bange for at begynde at tude når jeg kommer derop...

men det er fjollet, at være bange for at græde! Det er en alvorlig ting du skal undersøges for, og ingen vil bebrejde dig hvis du græder! Det er ret naturligt....

Anmeld

17. maj 2011

mn

Anonym skriver:

håber nogen kan berolige mig eller fortælle noget om det... Imorgen skal jeg til gynægolo, han skal lokal bedøve mig og tage nye prøver af mine celler. !

for det første bryder jeg mig slet ikke om at det er en mand som jeg skal ind til, ( er meget blufærdig) og for det andet er jeg skide bange for den lokal bedøvelse.

jeg er fuldstændig grædefærdig... kan slet ikke samle mig, jeg har virkelig ikke lyst til at ligge der imorgen...

er du sikker på du skal bedøves? det lyder da til det er et celleskrab, hvilket jeg ikke har fået bedøvelse for en eneste gang.

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

de gange jeg har fået lagt lokalbedøvelse i det område, har de stukket en nål i lige i nærheden af hvor de skulle lave noget, givet bedøvelse og taget nålen ud igen og så har de brugt tryllecreme jo, så jeg må da ærligt indrømme det svier lidt når man får bedøvelsen, men det er altså også det og så føles det self. lidt underligt når man er bedøvet et sted, men det gør det jo alle steder på kroppen.

jeg må ærligt indrømme at i starten kunne jeg ikke fordrage mandelige gyn. fordi jeg følte jeg gjorde noget forkert når jeg havde en kæreste der hjemme, men efter så mange undersøgelser som jeg nu har haft, må jeg sige min erfaring er at mænd faktisk er mere blide end kvinder og vil 10 gange hellere have en mand end have en kvinde der er pisse ligeglad med når man siger av.

det med at vise det hele frem, det kommer man altså hurtigt over, særligt fordi de plejer at være gode til at tale en til ro synes jeg. men som regl har de jo en kvindelig sygeplejeske med også, det har de i hvert fald haft alle 3 steder hvor jeg har været og er da kommet der en del gange.

Okay... ja der jo ikke andet end at gøre end at tage det som det kommer...

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

er du sikker på du skal bedøves? det lyder da til det er et celleskrab, hvilket jeg ikke har fået bedøvelse for en eneste gang.

ja er sikker på jeg skal bedøves...det sagde sekretæren til mig da jeg ringede... hun skulle bare ikke have sagt det...

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

men det er fjollet, at være bange for at græde! Det er en alvorlig ting du skal undersøges for, og ingen vil bebrejde dig hvis du græder! Det er ret naturligt....

ja det har du ret i...

Anmeld

17. maj 2011

BabyMus

Anonym skriver:

Du kan også prøve at tage to panodiler tre kvarter inden du skal derop. Det tager det værste af nervøsiteten. Det fik jeg at vide. Jeg skal nemlig os op og ha taget den celleprøve i næste uge, og jeg glæder mig heller ikke ligefrem..

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Du kan også prøve at tage to panodiler tre kvarter inden du skal derop. Det tager det værste af nervøsiteten. Det fik jeg at vide. Jeg skal nemlig os op og ha taget den celleprøve i næste uge, og jeg glæder mig heller ikke ligefrem..

jamen er det også hos en gynækolo du skal til ? eller er det bare det aller første tjek for livmoderhalskræft?????

tror ik panodiler hjælper på min bankende hjerte imorgen når jeg allerede har det sådan her nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.