Anonym skriver:
håber nogen kan berolige mig eller fortælle noget om det... Imorgen skal jeg til gynægolo, han skal lokal bedøve mig og tage nye prøver af mine celler. !
for det første bryder jeg mig slet ikke om at det er en mand som jeg skal ind til, ( er meget blufærdig) og for det andet er jeg skide bange for den lokal bedøvelse.
spørgsmål 1 : gør det ondt med den bedøvelse og hvor henne stikker han mig ?
spørgsmål 2 : hvor mange af jer har været hos mandlig gynælogo??
spørgsmål 3 hvordan har i det med at ligge der og vise det hele frem ?
jeg er fuldstændig grædefærdig... kan slet ikke samle mig, jeg har virkelig ikke lyst til at ligge der imorgen... 

har lyst til at flygte og tudbrøle...
de gange jeg har fået lagt lokalbedøvelse i det område, har de stukket en nål i lige i nærheden af hvor de skulle lave noget, givet bedøvelse og taget nålen ud igen og så har de brugt tryllecreme jo, så jeg må da ærligt indrømme det svier lidt når man får bedøvelsen, men det er altså også det og så føles det self. lidt underligt når man er bedøvet et sted, men det gør det jo alle steder på kroppen.
jeg må ærligt indrømme at i starten kunne jeg ikke fordrage mandelige gyn. fordi jeg følte jeg gjorde noget forkert når jeg havde en kæreste der hjemme, men efter så mange undersøgelser som jeg nu har haft, må jeg sige min erfaring er at mænd faktisk er mere blide end kvinder og vil 10 gange hellere have en mand end have en kvinde der er pisse ligeglad med når man siger av.
det med at vise det hele frem, det kommer man altså hurtigt over, særligt fordi de plejer at være gode til at tale en til ro synes jeg. men som regl har de jo en kvindelig sygeplejeske med også, det har de i hvert fald haft alle 3 steder hvor jeg har været og er da kommet der en del gange.
Anmeld