lokalbedøvelse hos Gynælogo imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.091 visninger
54 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Anonym trådstarter

håber nogen kan berolige mig eller fortælle noget om det... Imorgen skal jeg til gynægolo, han skal lokal bedøve mig og tage nye prøver af mine celler. !

for det første bryder jeg mig slet ikke om at det er en mand som jeg skal ind til, ( er meget blufærdig) og for det andet er jeg skide bange for den lokal bedøvelse.

spørgsmål 1 : gør det ondt med den bedøvelse og hvor henne stikker han mig ?

spørgsmål 2 : hvor mange af jer har været hos mandlig gynælogo??

spørgsmål 3 hvordan har i det med at ligge der og vise det hele frem ?

jeg er fuldstændig grædefærdig... kan slet ikke samle mig, jeg har virkelig ikke lyst til at ligge der imorgen...

har lyst til at flygte og tudbrøle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

håber nogen kan berolige mig eller fortælle noget om det... Imorgen skal jeg til gynægolo, han skal lokal bedøve mig og tage nye prøver af mine celler. !

for det første bryder jeg mig slet ikke om at det er en mand som jeg skal ind til, ( er meget blufærdig) og for det andet er jeg skide bange for den lokal bedøvelse.

spørgsmål 1 : gør det ondt med den bedøvelse og hvor henne stikker han mig ?

spørgsmål 2 : hvor mange af jer har været hos mandlig gynælogo??

spørgsmål 3 hvordan har i det med at ligge der og vise det hele frem ?

jeg er fuldstændig grædefærdig... kan slet ikke samle mig, jeg har virkelig ikke lyst til at ligge der imorgen...

har lyst til at flygte og tudbrøle...

Jeg har absolut intet problem med gu...efter tre unger og en masse undersøgelser, kunstig befrugtning, osv osv...det er selvfølgelig ikke specielt rart og man er da lidt eller meget udstillet...jeg plejer at tage kjole på, så jeg ikke skal stå der med bar røv når jeg hopper op og ned at briksen...jeg har både haft kvinder og mænd som læger og jeg synes det er bedst med mændene, de er mere forsigtige, synes jeg.

Lokalbedøvelse har jeg ikke prøvet, men tror virkelig ikke du skal frygte det...jeg har fået taget prøver for det ene og det andet og intet har gjort ondt..

Knus..

Anmeld

17. maj 2011

Majeha

Findes der ingen kvindelige gygger i nærheden? Du har mulighed for at vælge en kvindelig i stedet for. Jeg fik en liste med gygger i mit område, og der valgte jeg så en af de kvindelige. Det er det sammen med ens praktiserende læge. Er der noget man af forsk. årsager ikke kan tale med ham/hende om, kan man godt få entid hos en anden, selvom man ikke er tilknyttet det andet lægehus. Sådan er det vidst også med gynækologer.  

Anmeld

17. maj 2011

AnneBJ

Jeg gør som Eva, tager kjole eller tunika på, så føler jeg mig knapt så bar!

Bedøvelsen kan jeg ikke svare på, men jeg vil HELST til mandlige gyn. og læger når det drejer sig om GU... Af den simple årsag, at jeg finder dem mere forsigtige, tålmodige og opmærksomme end de kvindelige... 

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg har absolut intet problem med gu...efter tre unger og en masse undersøgelser, kunstig befrugtning, osv osv...det er selvfølgelig ikke specielt rart og man er da lidt eller meget udstillet...jeg plejer at tage kjole på, så jeg ikke skal stå der med bar røv når jeg hopper op og ned at briksen...jeg har både haft kvinder og mænd som læger og jeg synes det er bedst med mændene, de er mere forsigtige, synes jeg.

Lokalbedøvelse har jeg ikke prøvet, men tror virkelig ikke du skal frygte det...jeg har fået taget prøver for det ene og det andet og intet har gjort ondt..

Knus..

Tak for dit svar... ja jeg tager os en meget lang strop bluse /kjole på imorgen... for at dække mig så meget som muligt...

og jeg skal jo lokal bedøves, så jeg skal ligge i 5 - 10 minutter med benene oppe imens bedøvelsen virker, men så tager jeg altså min bluse over de neder dele imens jeg venter,... holder ik ud og ligge der i så lang tid og der er fri entre....

er skide ked af det, og nervøs for det, men man må vel tage sig sammen...

Anmeld

17. maj 2011

MLT

Jeg kender ikke lige til det med at skulle bedøves desværre

Mit første graviditetstjek var hos en mand. Jeg var ved at tude, og havde det rigtig skidt. Jeg har det dårligt med, at en anden end min mand skal 'rode' ved mig dernede. Jeg kan simpelthen ikke tage følelsen. Jeg blev kun tjekket 1 gang under min graviditet  Jeg har bare hørt, at det var 3.. 
Her efter fødslen, har jeg skiftet læge, og det er en dame. Det var også underligt, at hun skulle tjekke mig, og jeg havde igen bare lyst til at flygte fra det hele ...men hun er jo vant til det, og det er jo ikke noget, som man skal så tit. Jeg føler med dig, men håber virkelig, at du får det bedre  

Anmeld

17. maj 2011

Kruse90

den lokal bedøvelse jeg har prøvet mærkede jeg slet ikke.
virkelig, var i tvivl om hun havde stukket.

Og de hver 1 stik i hver skedevæg.
(skulle have taget æg ud)

Anmeld

17. maj 2011

Ni-ko-li-ne

er det oppe ved livmoderen du skal bedøves? eller i mellemkødet?

altså, det er jo aldrig specielt morsomt at være hos en gynækolog... Men du skal tænke på at det er en special læge, der ikke laver andet end at kigge på kønsdele hos kvinder!

stol på at vedkommende har styr på sagerne og træk vejret dybt... kan du ikke have een med til at holde i hånd?

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

tusind tak...

rart at høre man ikke er alene om det...

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

er det oppe ved livmoderen du skal bedøves? eller i mellemkødet?

altså, det er jo aldrig specielt morsomt at være hos en gynækolog... Men du skal tænke på at det er en special læge, der ikke laver andet end at kigge på kønsdele hos kvinder!

stol på at vedkommende har styr på sagerne og træk vejret dybt... kan du ikke have een med til at holde i hånd?

jo jeg tager min kæreste med... er sgu bange for jeg panikker over det hele...

jamen grunden til jeg skal lokal bedøves er fordi jeg d. 28 april var hos lægen og skulle ha undersøgt for livmoderhalskræft, og fik brev et par uger senere, at der er atypiske celleforandringer og det kræver en nærmere undersøgelse hos gynækologen...

og jeg tror så at det er inde i mig han skal bedøve mig. fordi han skal skrabe på cellerne eller så noget,, jeg ved det ikke... jeg ved ik hvor han skal bedøve mig henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.