Brønderslevsagen - Kan du bære at læse om den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Følger du med i brønderslevsagen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.395 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

eElak

Godaften. 

Jeg vil skyde på at langt de fleste herinde på baby.dk kender til brønderslevsagen med børnene som levede under umenneskelige kår, blev mishandlet på de værst tænkelige måder osv osv. 

Men følger i med i den, og de mange artikler om hvad børnene blev udsat for?

Jeg må indrømme at jeg kan ikke læse det.. Bare de overskrifter der er, gør at jeg allerede bliver dårlig ved tanken... Jeg har ikke engang lyst til at gengive dem her. 

Jeg er normalt ikke sart, men den sag har virkelig sat sig ind under huden på mig, på trods af at jeg ikke læser artiklerne, men ikke kan undgå overskrifterne når jeg kigger på web-aviserne.. 

Forresten: Være = bære (i afstemningen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Aves.

ja, det kan jeg sagtens, uden problemer. Det giver mig bare en masse god energi og lyst til at komme ud og råbe højt når jeg er færdig...systemet er så meget intet værd i forhold til ressource svage mennesker...jeg har ondt af hele familien, far mor og børn...

Anmeld

16. maj 2011

eElak

Eva. skriver:

ja, det kan jeg sagtens, uden problemer. Det giver mig bare en masse god energi og lyst til at komme ud og råbe højt når jeg er færdig...systemet er så meget intet værd i forhold til ressource svage mennesker...jeg har ondt af hele familien, far mor og børn...

Det værste er at jeg har planer om at blive socialrådgiver, så jeg burde jo kunne læse det, uden at det skulle gå så nært... 

Men ved også når jeg får værktøjerne via uddannelsen, så er jeg bedre rustet..  

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Jeg kan ikk holde det u. Jeg får det virkelig dårligt og kan gå rundt med kvamle en hel aften....

jeg bliver virkelig ked a det indeni.

Anmeld

17. maj 2011

Minibix

Jeg kan absolut heller ikke holde ud at læse eller høre om den sag, får det fysisk dårligt af det. Jeg er selv socialrådgiver og har selv arbejdet m børn/unge men nogle ting er bare så voldsomme at det berører en dybt, uanset om man er "professionel". Jeg har valgt et helt andet arbejdsområde i dag fordi jeg ikke kunne holde ud at arbejde indenfor et område som svigter så fatalt.....

Anmeld

21. maj 2011

Nej, jeg kan altså heller ik holde ud at læse om det!! 

Efter jeg har født kan jeg generelt ik holde ud at høre/læse/se  ting der har noget at gøre med børn der ik har det godt osv!!

Stine og  Lisa.

Anmeld

21. maj 2011

B&J

Jeg læser det tit og høre meget om det, jeg er så gal over nogle mennesker kan udsættes for det uden der sker noget som helst kommunen burde sku skamme sig men ja det sker jo nok igen, er desværre en af dem der ikke har så meget til overs for kommunen

Anmeld

21. maj 2011

Fenja09

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke læser artikler om det, men ser nyheder hver dag, så er der noget om sagen så hører jeg det. Første gang jeg hørte alle de ting der var foregået fik jeg det virkelig dårligt, men det er jo de samme ting der bliver nævnt igen og igen, så idag får jeg det ikke lige så skidt og kan sagtens se nyheder om det.

Selvom jeg da stadig synes det er forfærdeligt for de børn!

/Fenja

Anmeld

21. maj 2011

Rosa

Ja, det kan jeg godt. Det er jo mænd som faren i familien jeg håber at skulle arbejde med engang, så det interesserer mig i allerhøjeste grad at følge med i den sag. 

Men dermed ikke sagt at det ikke er en frygtelig sag, og det gør mig ondt for hele familien. 

Anmeld

21. maj 2011

Christine

Baby-støv skriver:

Jeg kan ikk holde det u. Jeg får det virkelig dårligt og kan gå rundt med kvamle en hel aften....

jeg bliver virkelig ked a det indeni.

Også mig. Faktisk har jeg kun hørt det som andre har sagt. Nægter at læse om det for det gør mig bare dårlig, men jeg glæder mig over hvis sagen fremover kan betyde at kommunerne tager sig lidt sammen på den front. Chokerende er det, bare det jeg har hørt. Og jeg har virkelig ikke brug for den slags detaljer som nogle journalister fremhæver på en sensationsagtig måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.