Jeg vil have tilføjet et navn og fjernet et navn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Ja det ser sådan ud... Hold op hvor er det indviklet.. Når man skal skrive lidt om hvorfor og hvorledes... 

Du behøver altså ikke og skrive så meget om hvorfor du vil have det gjort. Jeg har fået ændret ALLE mine 3 navne til andre 3 navne, der skal jeg bare pga min familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Mira0911

Sjl-msl-Mkl skriver:

Du behøver altså ikke og skrive så meget om hvorfor du vil have det gjort. Jeg har fået ændret ALLE mine 3 navne til andre 3 navne, der skal jeg bare pga min familie.

Okey... Tak for hjælpen, håber det bliver godkendt..  Mira er et navn vi selv har startet her.. elsker navnet... 

Anmeld

16. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Okey... Tak for hjælpen, håber det bliver godkendt..  Mira er et navn vi selv har startet her.. elsker navnet... 

Så kan du jo bare skrive at dine børn også hedder og at du/I prøver og starte en tradition. Andet er der jo ikke i det kan man sige.

Anmeld

16. maj 2011

Mira0911

Sjl-msl-Mkl skriver:

Så kan du jo bare skrive at dine børn også hedder og at du/I prøver og starte en tradition. Andet er der jo ikke i det kan man sige.

Nemlig... 

Anmeld

17. maj 2011

Mira0911

Jeg har så forhørt mig, det koster kun et gebyr for at tilføje og fjerne et navn, og kan gøres i en ansøgning... 

Glemte selvfølgelig at spørge til om der skulle sendes dåsattest med? 

Anmeld

17. maj 2011

Mira0911

Sjl-msl-Mkl skriver:

Kan du ikke lige fortælle mig hvilke blanketter du har brugt? Evt linke dertil? 

Hvordan betalte du gebyret? 

Anmeld

17. maj 2011

Darling<3

MoarJ skriver:

Nu er det jo sådan at vores døtre har/får navnet Mira... 

Har tænkt meget over dette... 

Jeg vil rigtig gerne have tilføjet navnet Mira, kan jeg det? Og samtidig fjerne et efternavn jeg faktisk ikke er glad for... 

Koster det ikke knaster at få gjort? Nogen der kender til det eller ved en masse om det? 

Jeg skulle give 400 for at hedde Honey, men det skulle blandes sammen med mine 3 andre navne

Anmeld

17. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Kan du ikke lige fortælle mig hvilke blanketter du har brugt? Evt linke dertil? 

Hvordan betalte du gebyret? 

jo det kan jeg.. Her

Jeg betalte med dankort, ud skrev kviteringen og derefter blanketen, hvorefter jeg aflerede det på kirkekontoret i mit sogn.

Anmeld

17. maj 2011

Mira0911

Sjl-msl-Mkl skriver:

jo det kan jeg.. Her

Jeg betalte med dankort, ud skrev kviteringen og derefter blanketen, hvorefter jeg aflerede det på kirkekontoret i mit sogn.

Når jeg så printer den ud, så kommer det automatisk hvor jeg skal betale henne eller? 

Anmeld

17. maj 2011

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Når jeg så printer den ud, så kommer det automatisk hvor jeg skal betale henne eller? 

Du kan vælge og betale først.. gør flg.:

Betal

Navneændring

Sådan. håber du kan hitte ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.