hvad burde du lave nu ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

JulieE

Jeg burde skrive jobansøgninger, men har altså ikke lige inspirationen til at llge mig selv og mine fortræffeligheder lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Bellinda89

Tømme opvaskemaskinen .! og sætte det andet opvask over. Men årh jeg synes det har været en lang dag , så jeg tror snart jeg begraver mig selv langt under dynen , til en omgang fjernsyn sammen med mandsen.!

Anmeld

16. maj 2011

Malonde1985

Burde lægge vasketøj sammen og lægge det på plads! Men ORKER IKKE mere idag - er FÆRDIG ... sååå vil i stedet smutte i seng om lidt

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Jeg har for engang skyld lavet alt, hvad jeg skulle i dag...

Jeg skal bare hoppe i bad, men det kan også være hårdt nok i sig selv....

Anmeld

16. maj 2011

merle2010

burde skrive videre på min bachelor.. men har skrevet i 3 timer nu, og synes ikke jeg kan koncentrere mig mere har kun skrevet 7 sider og den skal være på 25 og afleveres den 6 juni.. så JA jeg har travlt.. pyha

Anmeld

16. maj 2011

eElak

Jeg burde have trænet på min WII tidligere på aftenen. 

Jeg burde sove nu.. 

SOm i kan se, er jeg ikke særlig disciplineret... 

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Jeg burde nok sove. Ellers så står der 10-15 flyttekasser i spisestuen og 5 i køkkenet der skal tømmes og sættes på plads. Eller vaske op. Eller måske få kigget lidt videre på babytøjet - sorteret størrelse osv. En dybbegående rengøring af resten af huset er også noget der mangler, men hvad skal jeg gøre imorgen, hvis jeg nåde alt i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.