hvad burde du lave nu ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Caroline86

jeg burde skrive min hovedopgave så jeg kan få afsluttet min studie...

Skal aflevere d.31. og jeg er MEGA bagud pga. problemer med dataindsamlingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

An&Jo

Jeg burde sidde med hovedet dybt begravet i min statistikbog nu hvor sønnike sover og gæsterne er taget hjem..

MEN det er så fandens svært at koncentrere sig om noget man sucks til.. godt jeg har fri imorgen, så kan jeg da læse den der.. så kan jeg bruge næste weekend på at læse jura bogen så jeg kan blive ajour ført der..

Anmeld

16. maj 2011

B&J

Burde hænge tøj op meeen høre for vildt musik med høretelefoner på og jeg høre aldrig musik

Anmeld

16. maj 2011

Frøken J.

Burde læse til eksamen, men tænker for meget på den lille pige i maven i dag og gider ikke. Skulle alligevel ikke læse så meget i dag I stedet har jeg spillet online poker med kæresten, og vil nu læse lidt Camilla Läckberg

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth85

Burde gå i seng... min lille mand sov kl. 18.30, så får nok en tidlig opvågning fra ham i morgen...Men denne slemme side er for god til at lukke ned for

Anmeld

16. maj 2011

SSL

mortilflere skriver:

Jeg burde vaske de næste skabe , er ved at vaske skabe ned i køkkenet i 3 dobbelt salminak , det er hvis en lille skid man kan få der LOL

Stod op kl 4.30 så skal sg være færdig lige om lidt

Hahaha, fed debat! For i de sidste 3 timer har jeg vel burde gå ud og tage opvasken fra min aftensmad Meeen, baby.dk er bare lige lidt mere spændende! Denne debat taler til min dårlige samvittighed

Anmeld

16. maj 2011

TbCp

INGENTING!!!!

Jeg GIDER intet lave i dag andet en at sidde her på min flade og glo på baby.dk

Så må alle pligterne vente til imorgen!

Anmeld

16. maj 2011

Simon's moar <3

Burde rydde op og støvsuge, men ja, det bliver sku nok først i morgen aften

Anmeld

16. maj 2011

twinboys

Burde slukke ned og gå i seng...

Anmeld

16. maj 2011

henh01

Jeg synes jeg fortjener lidt computer tid.. Min kæreste har været på arbejde non stop siden lørdag morgen så jeg har de sidste 3 dage kæmpet med indkøb, madlavning, opvask, støvsugning, 2 børn, legeaftaker osv ALT... Om 1 time kommer kæresten hjem og så er det slut med dobbeltvagter resten af ugen - så er det kun dagvagter. SKØNT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.