Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg burde vaske de næste skabe , er ved at vaske skabe ned i køkkenet i 3 dobbelt salminak , det er hvis en lille skid man kan få der LOL
Stod op kl 4.30 så skal sg være færdig lige om lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg burde skrive brancheprojekt, læse til eksamen, og få syet kostumerne til børnekarnevalet på søndag. Pyha jeg bliver helt stresset bare ved tanken om alt det jeg skal nå den næste uges tid.
Jeg burde smørre madpakker og gå i seng!!! Havde aftenvagt til 23 i går og mødte ind igen kl 07.30 i morges, så jeg er ret busted. Skal møde kl 07 i morgen
mortilflere skriver: Jeg burde vaske de næste skabe , er ved at vaske skabe ned i køkkenet i 3 dobbelt salminak , det er hvis en lille skid man kan få der LOL Stod op kl 4.30 så skal sg være færdig lige om lidt
Jeg burde læse i min bog om netværksmennesket "homo conexus" Det gør jeg også - liiiiiige om lidt
Jeg burde ryde lidt op
Jeg burde tælle mit lager op og lægge vasketøj sammen
Jeg burde lige svinge en omgang med støvsugeren (:
- Men det må altså vente. Skal til at kværne to rugbrøder og så kommer paradise, såååe' det må blive imorgen ^^
Burde skrive videre på min Bachelor-opgave, men der kom lige en is og noget strikketøj i vejen.. og nå ja... Nu også baby.dk ....
Burde gå i bad efter en god gang træning....men en blanding af baby.dk og station 2 har fanget mig...hehe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128