Din yndlingschokolade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Turtles

Jeg bryder mig ikke om chokolade med marcipan eller alkohol i..

Meeeen der ud over Eeeeeelsker jeg chokolade.. Så meget at da jeg ventede vores søn, måtte jeg begynde at spise Hvid chokolade, af frygt for han kom ud og var chokolade brun hehe

Dejlig dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Lisbeth85

Turtles skriver:

Jeg bryder mig ikke om chokolade med marcipan eller alkohol i..

Meeeen der ud over Eeeeeelsker jeg chokolade.. Så meget at da jeg ventede vores søn, måtte jeg begynde at spise Hvid chokolade, af frygt for han kom ud og var chokolade brun hehe

Dejlig dag til alle

Hahah... ja, så ville din mand nok kigge lidt skævt til dig, hvis din bette basse var helt chokoladebrun... men du havde da en god undskyldning?

Anmeld

17. maj 2011

Turtles

Lisbeth85 skriver:

Hahah... ja, så ville din mand nok kigge lidt skævt til dig, hvis din bette basse var helt chokoladebrun... men du havde da en god undskyldning?

Ja det var også det jeg tænkte hahahaha;O)

Så længe leve Hvid chokolade..!!

Anmeld

17. maj 2011

Filippa & Liva

Lisbeth85 skriver:

Som overskriften siger: Hvad er din absolutte yndlingschokolade?

Jeg er selv helt vild med chokolade med rosiner, fx har Aldi en med rosiner og nødder... MUMS! (Sidder og spiser selv samme chokolade netop nu )

Det er nøjagtig den samme chokolade jeg selv er vild med.... MUMS!!!

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth85

BigBabyWish skriver:

Det er nøjagtig den samme chokolade jeg selv er vild med.... MUMS!!!

Har lige kværnet 2. halvdel lige nu her... ej, jeg kan bare ikke have det liggende  uden at prøvesmage hele tiden

Anmeld

17. maj 2011

Filippa & Liva

Lisbeth85 skriver:

Har lige kværnet 2. halvdel lige nu her... ej, jeg kan bare ikke have det liggende  uden at prøvesmage hele tiden

Jamen det smager jo også bare for godt altså...

Når først jeg har taget ét stykke af sådan en plade er jeg nød til at kværne den hele...

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth85

BigBabyWish skriver:

Jamen det smager jo også bare for godt altså...

Når først jeg har taget ét stykke af sådan en plade er jeg nød til at kværne den hele...

Yep I går holdt jeg igen, for jeg skulle end at sove kort efter, og kan ikke falde til ro, hvis jeg lige har spist sukker Så det afholdt mig fra at blive ved og ved

Anmeld

17. maj 2011

Filippa & Liva

Lisbeth85 skriver:

Yep I går holdt jeg igen, for jeg skulle end at sove kort efter, og kan ikke falde til ro, hvis jeg lige har spist sukker Så det afholdt mig fra at blive ved og ved

he he ja, det er jo det...

Men chokolade er bare dejligt!

Anmeld

17. maj 2011

.....

Puha, jamen jeg er vild med mange slags chokolade. Så det er svært at vælge . Er dog ikke helt vild med det mørke chokolade, det kan godt være lidt bittert.

Rittersport med jordbær smag i, smager rigtig godt. Og vælger nok også tit noget med nødder i og marabou'en med appelsin smag i

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth85

Mut skriver:

Puha, jamen jeg er vild med mange slags chokolade. Så det er svært at vælge . Er dog ikke helt vild med det mørke chokolade, det kan godt være lidt bittert.

Rittersport med jordbær smag i, smager rigtig godt. Og vælger nok også tit noget med nødder i og marabou'en med appelsin smag i

Det mørke kan godt blive for mørkt hvis du spørger mig. Synes 70% er meget tilpas, men ikke mere... så kan jeg ikke rigtig lide det. Så enig med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.