Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mit ynglings er klart kinder
også er marabou polka kommer ind under huden på mig.. for hele hulen pokker den smager godt nå men ellers er risen nu også lækkert..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
da Ricos på bornholm var der, var det klart noget af alt deres spicale chokolade man ik kan få andre steder, især chokolade med noget godt lakrids i, og sådan noget lakrids pulver uden på.
men spiser næsten alt chokolade især det som er af bedre kvalitet
K&S skriver: Marabou med appelsinkrokant
Marabou med appelsinkrokant
Jeps, intet bedre.. Kan let spise sådan en plade selv
Sabina92 skriver: Jeps, intet bedre.. Kan let spise sådan en plade selv
Det er Ritter Sports hvide chokolade med nødder.. *Mums fillibabba*
Dk_lady skriver: Det er Ritter Sports hvide chokolade med nødder.. *Mums fillibabba*
- Den kan jeg godt notere mig også
-Milla- skriver: Uha, hvor ska jeg starte. Jeg ELSKER chokolade! Og i graviditeten har jeg spist det stort set hver dag og i store mængder indimellem. Især toblerone og skildpadder har jeg været helt tosset med.Ellers har jeg en meget bred choko-smag.
Uha, hvor ska jeg starte. Jeg ELSKER chokolade! Og i graviditeten har jeg spist det stort set hver dag og i store mængder indimellem. Især toblerone og skildpadder har jeg været helt tosset med.Ellers har jeg en meget bred choko-smag.
Toblerone er yndlings
uha det er jo svært at vælge når man elsker chokolade, men lige for tiden er det marabou med hele nødder der er bedst
Altså hvis det skal være rigtig godt, så skal det være fine fyldte chokolader fra fx Aalborg Chokoladen.
Almindeligvis er jeg dybt afhængig af alle former for chokolade, men min stopklods forsvinder fuldstændig hvis der er Marabou Aaplesin krokant. Så kan jeg æde 200g selv i løbet af en halv time
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128