Din yndlingschokolade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Ellim

Chokolade med orange smag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Ka+Ma=Be

Lisbeth85 skriver:

Som overskriften siger: Hvad er din absolutte yndlingschokolade?

Jeg er selv helt vild med chokolade med rosiner, fx har Aldi en med rosiner og nødder... MUMS! (Sidder og spiser selv samme chokolade netop nu )

Ja, nu lyder jeg nok kedelig, men jeg kan slet ikke lide chokolade!  hehe. Og ja ja, jeg er mærkelig - det hører jeg tit!

Anmeld

16. maj 2011

Anne G

Lisbeth85 skriver:

Det er nemlig ikke så ringe, at man kan få dem igen... Havde glemt dem, indtil de var i reklamerne den anden dag

Nej det er det nemlig ikke.. Det er bare skønt..  Jeg så dem pludseligt en dag jeg var ude at handle, jeg havde ikke set at de var kommet igen.. Nøj der røg godt nok hurtigt en pose i vognen

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth85

Katte87 skriver:

Ja, nu lyder jeg nok kedelig, men jeg kan slet ikke lide chokolade!  hehe. Og ja ja, jeg er mærkelig - det hører jeg tit!

Tja, det er jo ikke alle, som kan dett? Det er vel det samme som at folk ikke kan lide karry eller ketchup? Jeg synes ikke du er underlig

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth85

Ellim skriver:

Chokolade med orange smag..

Nemlig... især de der pinde fra Tom's i de aflange æsker - måmme!

Anmeld

16. maj 2011

Ka+Ma=Be

Lisbeth85 skriver:

Tja, det er jo ikke alle, som kan dett? Det er vel det samme som at folk ikke kan lide karry eller ketchup? Jeg synes ikke du er underlig

Hehe, det har du bestemt ret i! Jeg er bare så vant til at folk synes det er vildt mærkeligt.

Anmeld

16. maj 2011

eirene

Ja chokolade er godt, meget chokolade er meget godt. Jeg er dog primært til mørk chokolade og absolut ikke marcipan. Men Droste har lavet en hvor det er halv lys og halv mørk. Det smager helt fantastisk og så selvfølgelig djupur lakrids-chokolade. mums.............

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth85

eirene skriver:

Ja chokolade er godt, meget chokolade er meget godt. Jeg er dog primært til mørk chokolade og absolut ikke marcipan. Men Droste har lavet en hvor det er halv lys og halv mørk. Det smager helt fantastisk og så selvfølgelig djupur lakrids-chokolade. mums.............

Jeg er heller ikke marcipan-fan, men kan til nøds spise det i fx marcipanbrød el. de der påskeæg fra Anthon Berg også... KUN pga. chokoladen er så lækker

Anmeld

17. maj 2011

Loa

Marabou frugt og mandel tror jeg.

Anmeld

17. maj 2011

mulle7430

Bavianis skriver:

Jeg har det med chokolade som andre har det med deres børn - man kan da ikke elske den ene mere end den anden!!!

AL chokolade er velkommen hos mig!!!

også her  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.