Kender I nogen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Kun fordi det er mig

hehe... jaah altid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

twinny

Rebecca55 skriver:

Jeg kunne også godt være interesseret i kravlegården, da jeg også bor i vestjyland. Er der hjul på ? Men du kan bare sige til hvis kofoed33 ikke køber.

Jaah, det er ikk mig. Jeg vil købe en også...

Anmeld

16. maj 2011

Vial

Baby-støv skriver:

okay.... Skal lige snakke det igennem med kæresten.. han synes det er lidt dyrt....

Det er dyrere at købe den fra ny

De ligger fra 800-1000 normalt, når de er brugt (kan jeg se på dba.dk)

Anmeld

16. maj 2011

twinny

KaMa skriver:

Det er dyrere at købe den fra ny

De ligger fra 800-1000 normalt, når de er brugt (kan jeg se på dba.dk)

Jaah, jeg snakker lige med kæresten...

Anmeld

16. maj 2011

Rebecca55

smillaluna skriver:

Har ikke tænkt på en pris... Men omkring de 700 kr. Men KaMa´s er jo den samme slags, og hun skrev jo først. Så medmindre du ikke bor på Sjælland synes jeg da du skulle købe hendes. Jeg bor i det mørke vestjylland.

Nej der følger ikke madras med. Jeg lagde en juniordyne som madras da de var helt små, og da de blev større brugte jeg et legetæppe ligesom KaMa. Mine drenge har aldrig sovet i den. Det har de aldrig villet.

Hvis ikke kofoed33 køber, kunne jeg måske godt være interesseret da jeg også bor i vestjyland... Men du kan bare skrive hvis ikke du har solgt den.

Anmeld

16. maj 2011

Faith

Rebecca55 skriver:

Hvis ikke kofoed33 køber, kunne jeg måske godt være interesseret da jeg også bor i vestjyland... Men du kan bare skrive hvis ikke du har solgt den.

Jamen vil da rigtig gerne sælge til dig.  Venter lige og ser hvad Kofoed33 skriver. Så kan vi lige snakkes ved.

Anmeld

16. maj 2011

Rebecca55

smillaluna skriver:

Jamen vil da rigtig gerne sælge til dig.  Venter lige og ser hvad Kofoed33 skriver. Så kan vi lige snakkes ved.

Er der hjul på og hvad farve er den ? Men du skriver bare når du ved mere.

Anmeld

16. maj 2011

Faith

Kofoed33 skriver:

Kan se de to andre bor "tæt" på hinanden og det gør vi også - alt er vel relativt.

Hvor i vestjylland bor du? Og er 700 den endelige pris?

hmm måske skulle man have skrevet en PB istedet

Jeg bor i Aulum, mellem Herning og Holstebro. Ja 700 kr er den endelige pris. Den fremstår som ny.

Anmeld

16. maj 2011

Faith

Rebecca55 skriver:

Er der hjul på og hvad farve er den ? Men du skriver bare når du ved mere.

Ja der er hjul på og den er hvid

Anmeld

16. maj 2011

millesofie

har du været en smut-tur forbi møbel genbrugs butikkerne

her ude i odsherred er der altid et par kravlegårde til salg og de er for det meste meget flotte og så har de en pris på under 300kr de er så for det meste uden madres men den kan jo købes i de fleste baby butikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.