Kender I nogen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
35 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

twinny

Der har en tvillinge seng eller kravlegård, hvor bunden kan instilles til salg?? Eller måske skal i seng a med en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Vial

Jeg har tvillingekravlegård til salg. Den er hvis og bunden kan indstilles. Super som dobbelt babyseng og som kravlegår selvfølgelig.

Skal hentes i Roskilde.

Anmeld

16. maj 2011

twinny

KaMa skriver:

Jeg har tvillingekravlegård til salg. Den er hvis og bunden kan indstilles. Super som dobbelt babyseng og som kravlegår selvfølgelig.

Skal hentes i Roskilde.

okay.... Hvad koster den? kan man se et billede måske?  hvor lang tid sov de i den? hvis de gjorde det.

Anmeld

16. maj 2011

Vial

Baby-støv skriver:

okay.... Hvad koster den? kan man se et billede måske?  hvor lang tid sov de i den? hvis de gjorde det.

De har aldrig sovet i den til natten, der sov de hos mig. Men de har sovet lure.

Jeg pillede den ned, da de var ca. 7 mdr. Synes, at de skulle ud på gulvet og udfolde sig.

Den er fra Babysam. Koster 1299,00

Du kan købe den for 700 kr. Der er ikke nogle skader på. Velholdt.

Den er hvid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. maj 2011

twinny

KaMa skriver:

De har aldrig sovet i den til natten, der sov de hos mig. Men de har sovet lure.

Jeg pillede den ned, da de var ca. 7 mdr. Synes, at de skulle ud på gulvet og udfolde sig.

Den er fra Babysam. Koster 1299,00

Du kan købe den for 700 kr. Der er ikke nogle skader på. Velholdt.

Den er hvid.

okay....  Er der madras med til?

Anmeld

16. maj 2011

Faith

Jeg har også en til salg... Den samme som KaMa´s bare i hvid.

Anmeld

16. maj 2011

twinny

smillaluna skriver:

Jeg har også en til salg... Den samme som KaMa´s bare i hvid.

okay hvor meget skal den koste og med madras???

Anmeld

16. maj 2011

Vial

Baby-støv skriver:

okay....  Er der madras med til?

Bunden er polstret. Du kan købe et legetæppe med for 100 kr, som passer præcis i størrelsen, som jeg brugte. De har aldrig ligget direkte på det og det kan vaskes (har jeg aldrig gjort). Købte det samme med kravlegården.

Her et link til det:

http://www.babysam.dk/legetaeppe.aspx

Anmeld

16. maj 2011

Faith

Baby-støv skriver:

okay hvor meget skal den koste og med madras???

Har ikke tænkt på en pris... Men omkring de 700 kr. Men KaMa´s er jo den samme slags, og hun skrev jo først. Så medmindre du ikke bor på Sjælland synes jeg da du skulle købe hendes. Jeg bor i det mørke vestjylland.

Nej der følger ikke madras med. Jeg lagde en juniordyne som madras da de var helt små, og da de blev større brugte jeg et legetæppe ligesom KaMa. Mine drenge har aldrig sovet i den. Det har de aldrig villet.

Anmeld

16. maj 2011

twinny

KaMa skriver:

Bunden er polstret. Du kan købe et legetæppe med for 100 kr, som passer præcis i størrelsen, som jeg brugte. De har aldrig ligget direkte på det og det kan vaskes (har jeg aldrig gjort). Købte det samme med kravlegården.

Her et link til det:

http://www.babysam.dk/legetaeppe.aspx

okay... det lyder meget fint... ved du om det er noget de kan sove på om natten eller ville du købe en madras til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.