Kender I nogen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

twinny

smillaluna skriver:

Har ikke tænkt på en pris... Men omkring de 700 kr. Men KaMa´s er jo den samme slags, og hun skrev jo først. Så medmindre du ikke bor på Sjælland synes jeg da du skulle købe hendes. Jeg bor i det mørke vestjylland.

Nej der følger ikke madras med. Jeg lagde en juniordyne som madras da de var helt små, og da de blev større brugte jeg et legetæppe ligesom KaMa. Mine drenge har aldrig sovet i den. Det har de aldrig villet.

Okay... jamen jeg bor på sjælland...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Vial

Baby-støv skriver:

okay... det lyder meget fint... ved du om det er noget de kan sove på om natten eller ville du købe en madras til?

Det ville være nok med legetæppet, som faktisk er et tykt vattæppe - plus polstret bund.

Den er hvid, vil jeg lige pointere igen (bare fordi at jeg jo lagde billede op af sort).

Anmeld

16. maj 2011

twinny

KaMa skriver:

Det ville være nok med legetæppet, som faktisk er et tykt vattæppe - plus polstret bund.

Den er hvid, vil jeg lige pointere igen (bare fordi at jeg jo lagde billede op af sort).

jamen det er fint.. vi søger nemlig en i hvid... Men jeg tænker lige over prisen også vender lige tilbage en af dagene. hvis det er iorden??

Anmeld

16. maj 2011

Vial

Baby-støv skriver:

jamen det er fint.. vi søger nemlig en i hvid... Men jeg tænker lige over prisen også vender lige tilbage en af dagene. hvis det er iorden??

Ja, det gør du bare. Den er ikke sat til salg endnu nogle steder. Det haster jo ikke. Den står i kælderen.

Anmeld

16. maj 2011

twinny

KaMa skriver:

Ja, det gør du bare. Den er ikke sat til salg endnu nogle steder. Det haster jo ikke. Den står i kælderen.

okay.... Skal lige snakke det igennem med kæresten.. han synes det er lidt dyrt....

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

smillaluna skriver:

Jeg har også en til salg... Den samme som KaMa´s bare i hvid.

Kan se de to andre bor "tæt" på hinanden og det gør vi også - alt er vel relativt.

Hvor i vestjylland bor du? Og er 700 den endelige pris?

hmm måske skulle man have skrevet en PB istedet

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Kan se de to andre bor "tæt" på hinanden og det gør vi også - alt er vel relativt.

Hvor i vestjylland bor du? Og er 700 den endelige pris?

hmm måske skulle man have skrevet en PB istedet

det er fint a du skriver herinde...

Anmeld

16. maj 2011

Rebecca55

Baby-støv skriver:

Jeg kunne også godt være interesseret i kravlegården, da jeg også bor i vestjyland. Er der hjul på ? Men du kan bare sige til hvis kofoed33 ikke køber.

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Kun fordi det er mig

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Jeg kunne også godt være interesseret i kravlegården, da jeg også bor i vestjyland. Er der hjul på ? Men du kan bare sige til hvis kofoed33 ikke køber.

Forkert du har citeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.