Hvor lang tid går der før man ved om man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Så krydser jeg altså for dig  

Mange tak. Håber dte hjælper :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Sitrani

lounika skriver:

vil bare lige sige det alså GODT kan ske med bare en gang hehe...   tro mig....  er i uge 34+3 i dag så for 34 uger siden og 3 dage.. hmm.. 1 gang ( med en ny "kæreste" vupti... så der baby på vej.. ups...   første gang vi var i seng sammen .. hmm

men nu glæder vi os til vores lille dreng snart kommer frem fra sin hule... og siger hej til os som er heldi at være hans mor og far

Det skrev jeg også... at i princippet skal der jo kun én gang til  Og det er du så et godt eksempel på.. hehe....

Anmeld

17. maj 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Vi havde sex for nogle dage siden, uden beskyttelse og håber sådan der er gevinst, men hvor lang skal jeg vente før jeg kan vide det? Er det allerede ved næste menstruation?

du har ægløsning 14 dage efter første mens dag. og du kan teste 1. dag efter udebleven mens.

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

du har ægløsning 14 dage efter første mens dag. og du kan teste 1. dag efter udebleven mens.

Super tak for det

Anmeld

17. maj 2011

norenberg

Anonym skriver:

Hold da op. Så har i da været ret heldige at i ikke skulle vente så lang tid igen. Og aldersmæssigt er de tæt på hinanden :-)

ja der er kun 8 mdr og 6 dage mellem...det siges at der aldrig er født psoudo tvillinger så tæt på hinanden før i dk....så det er da lidt sjovt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.