Hvor lang tid går der før man ved om man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.253 visninger
24 svar
1 synes godt om
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Vi havde sex for nogle dage siden, uden beskyttelse og håber sådan der er gevinst, men hvor lang skal jeg vente før jeg kan vide det? Er det allerede ved næste menstruation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Vi havde sex for nogle dage siden, uden beskyttelse og håber sådan der er gevinst, men hvor lang skal jeg vente før jeg kan vide det? Er det allerede ved næste menstruation?

Ja, du kan godt prøve at teste ved din næste mens Hvis i har hygget omkring ægløsning er der størst chancer, men under alle omstændigheder så tag en test, hvis din mens udebliver Held og lykke! 

Anmeld

16. maj 2011

Sitrani

Ja, man kan sagtens vide besked ved næste mens.... hvis I har ramt plet.... Jeg havde selv kun 2 menstruationer, og så var jeg gravid, og jeg gik over tid ca. 5 dage, og så tog jeg en test, som var positiv.... held og lykke!

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Ja, du kan godt prøve at teste ved din næste mens Hvis i har hygget omkring ægløsning er der størst chancer, men under alle omstændigheder så tag en test, hvis din mens udebliver Held og lykke! 

Super. Jeg har ikke styr på hvornår jeg har ægløsning men det må være for et par dage siden.Min menstruation kommer samme tid hver gang så er ikke i tvivl hvis den udebliver. men nu må jeg se.

Og tusinde tak :-)

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Ja, man kan sagtens vide besked ved næste mens.... hvis I har ramt plet.... Jeg havde selv kun 2 menstruationer, og så var jeg gravid, og jeg gik over tid ca. 5 dage, og så tog jeg en test, som var positiv.... held og lykke!

Jeg har ikke taget p-piller i to år og han har så brugt kondom, men vi begyndte lidt at tage chancer, og det er gået indtil videre. men er jeg gravid er det så skønt.. Men må væbne mig tålmodighed.

Håber håber håber den er der.

Og tillykke med at du blev så hurtig gravid. Nogen er bare rigtig heldige :-)

Anmeld

16. maj 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg har ikke taget p-piller i to år og han har så brugt kondom, men vi begyndte lidt at tage chancer, og det er gået indtil videre. men er jeg gravid er det så skønt.. Men må væbne mig tålmodighed.

Håber håber håber den er der.

Og tillykke med at du blev så hurtig gravid. Nogen er bare rigtig heldige :-)

Ja, man må væbne sig med tålmodighed.... men der skal jo i princippet kun 1 gang til! Så sådan rent teknisk kunne den godt være der  Meeeen.... mon ikke I skal dyrke mere ubeskyttet sex, end én enkelt gang, for at blive gravide - det tror jeg.... bare giv den gas, så skal den nok være der før eller senere

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Ja, man må væbne sig med tålmodighed.... men der skal jo i princippet kun 1 gang til! Så sådan rent teknisk kunne den godt være der  Meeeen.... mon ikke I skal dyrke mere ubeskyttet sex, end én enkelt gang, for at blive gravide - det tror jeg.... bare giv den gas, så skal den nok være der før eller senere

Jeg tvivler også på at jeg skulle ske og være så heldig at denne ene gang er lykkens gang. men vi må jo i gang :-)

Anmeld

16. maj 2011

TroldeMor<3

Anonym skriver:

Jeg tvivler også på at jeg skulle ske og være så heldig at denne ene gang er lykkens gang. men vi må jo i gang :-)

Tjaa - min kæreste og jeg besluttede vi skulle prøve - og så har min mens ikke været der siden.. Det vil sige første gang

Det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

16. maj 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Ja da..... Vi dyrkede sex stort set hver dag den første måned efter jeg smed p-pillerne, og derefter var det ikke lige så hyppigt, men stadig.. der skulle mere end én gang ting

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Ja da..... Vi dyrkede sex stort set hver dag den første måned efter jeg smed p-pillerne, og derefter var det ikke lige så hyppigt, men stadig.. der skulle mere end én gang ting

Det er bare så forskelligt for har en veninde hvor en gang var nok og en anden var på p-piller og blev stadig gravid. Men jeg må vente og se. men der skal nok mere end en gang til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.