Hvor lang tid går der før man ved om man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Anonym trådstarter

nattie skriver:

Tjaa - min kæreste og jeg besluttede vi skulle prøve - og så har min mens ikke været der siden.. Det vil sige første gang

Det kan sagtens lade sig gøre

Hold da op ja så havde i da gevinst første gang :-)

Stort tillykke med graviditeten. Håber jeg er lige så heldig som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Det er bare så forskelligt for har en veninde hvor en gang var nok og en anden var på p-piller og blev stadig gravid. Men jeg må vente og se. men der skal nok mere end en gang til

Ja, det er netop meget forskelligt.... nogen bliver gravide ved et one-night-stand.. så det kan jo godt lade sig gøre  You never know...

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Ja, det er netop meget forskelligt.... nogen bliver gravide ved et one-night-stand.. så det kan jo godt lade sig gøre  You never know...

Det er jo det. må vente og se så..

Anmeld

17. maj 2011

norenberg

Jeg havde sex første gang fem uger efter jeg havde født min første søn, og så var der gevindst igen i første forsøg.....der før havde vi prøvet konstant i 4 år....så det er ikke til at sige hvornår det sker....

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Jeg havde sex første gang fem uger efter jeg havde født min første søn, og så var der gevindst igen i første forsøg.....der før havde vi prøvet konstant i 4 år....så det er ikke til at sige hvornår det sker....

Hold da op. Så har i da været ret heldige at i ikke skulle vente så lang tid igen. Og aldersmæssigt er de tæt på hinanden :-)

Anmeld

17. maj 2011

lounika

STN skriver:

Ja, man må væbne sig med tålmodighed.... men der skal jo i princippet kun 1 gang til! Så sådan rent teknisk kunne den godt være der  Meeeen.... mon ikke I skal dyrke mere ubeskyttet sex, end én enkelt gang, for at blive gravide - det tror jeg.... bare giv den gas, så skal den nok være der før eller senere

vil bare lige sige det alså GODT kan ske med bare en gang hehe...   tro mig....  er i uge 34+3 i dag så for 34 uger siden og 3 dage.. hmm.. 1 gang ( med en ny "kæreste" vupti... så der baby på vej.. ups...   første gang vi var i seng sammen .. hmm

men nu glæder vi os til vores lille dreng snart kommer frem fra sin hule... og siger hej til os som er heldi at være hans mor og far

Anmeld

17. maj 2011

Carina1977

Jeg blev gravid i første hug....min kæreste og jeg sås ikke så meget, fordi vi jo ikke boede sammen. Vi var sammen en enkelt gang, og så blev jeg gravid. Det endte så ud i en MA, men det er jo en helt anden snak

Men jeg har meget nemt ved at blive gravid, så derfor er det også absolut nødvendig, at jeg er meget påpasselig.

Du kan jo sagtens være blevet gravid....een gang, er jo som sagt nok. Jeg kan ikke helt fange det, men vil du gerne være gravid?

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg blev gravid i første hug....min kæreste og jeg sås ikke så meget, fordi vi jo ikke boede sammen. Vi var sammen en enkelt gang, og så blev jeg gravid. Det endte så ud i en MA, men det er jo en helt anden snak

Men jeg har meget nemt ved at blive gravid, så derfor er det også absolut nødvendig, at jeg er meget påpasselig.

Du kan jo sagtens være blevet gravid....een gang, er jo som sagt nok. Jeg kan ikke helt fange det, men vil du gerne være gravid?

Jeg vil rigtig gerne være gravid. men kæresten har holdt lidt igen., men nu er han ved at være klar, så det ville være en god ting hvis jeg var gravid ingen tvivl om det. Så jeg håber da jeg har været heldig i første hug selv om det ikke helt var meningen.

Anmeld

17. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg vil rigtig gerne være gravid. men kæresten har holdt lidt igen., men nu er han ved at være klar, så det ville være en god ting hvis jeg var gravid ingen tvivl om det. Så jeg håber da jeg har været heldig i første hug selv om det ikke helt var meningen.

Så krydser jeg altså for dig  

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Så krydser jeg altså for dig  

Mange tak. Håber dte hjælper :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.