Når fornuft og følelse ikke følges ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

olivia1009

Puha 2x su...

Havde det også som du skriver da jeg tog test ved min første graviditet... og jeg tudede! ved ik om det var af glæde eller skræk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinboys

Maise skriver:

haha ja kunne forestille mig de er gode til at gejle hinanden op til fis.

rigtig meget de er jo så ens...

Anmeld

15. maj 2011

Maise

Caroline86 skriver:

tak!!!

Ja, det er lige lidt meget på én gang! Særligt fordi ingen af tingene går helt efter planen

Jeg klarer mig det er dét jeg kan! overleve

nej når der sker noge skidt, ramler det hele ofte på en gang. hvis man lige kunne få det fordelt lidt ud over året, men nej nej det hele i en pærevælding.

Du er en overlever med det du allerede har været igennem af sygdom. Og så har du jo lækre Laura til at sætte ekstra i dit liv.

Og Daniel også jo

Anmeld

15. maj 2011

Maise

twinboys skriver:

rigtig meget de er jo så ens...

ja det må være sjovt at have to ens.

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Maise skriver:

ja det må være sjovt at have to ens.

weeee dobbelt lykke

Anmeld

15. maj 2011

Caroline86

olivia1009 skriver:

Puha 2x su...

Havde det også som du skriver da jeg tog test ved min første graviditet... og jeg tudede! ved ik om det var af glæde eller skræk.

hæhæ...

Da jeg opdagede min graviditet med Laura var der slet ikke sådan nogle tanker som beskrevet her, men jeg har oplevet på andre tidspunkter at hjertet har siddet HELT oppe i halsen... Men det er heldigvis noget tid siden sidst det er ikke en rar fornemmelse når man slet ikke kan finde rundt i sine følelser, synes jeg

Anmeld

15. maj 2011

Caroline86

Maise skriver:

nej når der sker noge skidt, ramler det hele ofte på en gang. hvis man lige kunne få det fordelt lidt ud over året, men nej nej det hele i en pærevælding.

Du er en overlever med det du allerede har været igennem af sygdom. Og så har du jo lækre Laura til at sætte ekstra i dit liv.

Og Daniel også jo

ja, det er godt jeg har dem!

Anmeld

15. maj 2011

Maise

twinboys skriver:

weeee dobbelt lykke

jep

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Maise skriver:

jep

griner ja ser dem lige sådan i hopla, pt. ligger de sødt og sover og drømmer om deres dejlige moar

Anmeld

15. maj 2011

Maise

twinboys skriver:

griner ja ser dem lige sådan i hopla, pt. ligger de sødt og sover og drømmer om deres dejlige moar

ja for her på baby ved vi jo at MOAR er den bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.