Når fornuft og følelse ikke følges ad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

olivia1009

Super skrevet.. og kender godt følelsen!

Lige hvad angår om man ønsker barn eller ej..bom bom..tja det er lige som du beskriver. Vil man? Vil man ikke? Det er det eneste det handler om. At mærke efter i hjertet..ja eller nej??

Angående penge, tid.. - Jeg vil tillade mig at sige at ALLE der har 2 indkomster har både råd og tid til børn. Det er et spørgsmål om at prioritere, intet andet.

Held og lykke fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Maise

twinboys skriver:

uuuuhhh den satte da lige nogle tanker igang selv om jeg aldrig har taget en graviditetstest hjemme...

Majbritt

skønt profilbilled

Anmeld

15. maj 2011

Caroline86

Maise skriver:

næ men satte den tankerne igang (igen) ???

både og...

Vi skal ikke have en mere lige nu! Med alt det sygdom vi stadig har og særligt nu med min ryg det er ikke klogt.. hverken for fysikken eller mentaliteten

Men nu må vi se... det er jo kun ét minut der skal til for at ombestemme sig

Anmeld

15. maj 2011

Maise

Caroline86 skriver:

både og...

Vi skal ikke have en mere lige nu! Med alt det sygdom vi stadig har og særligt nu med min ryg det er ikke klogt.. hverken for fysikken eller mentaliteten

Men nu må vi se... det er jo kun ét minut der skal til for at ombestemme sig

ja hvis man kan være fornuftig på forhånd er det jo altid en god ide.

Er du i behandling med din ryg?? ( skoliose??)

Anmeld

15. maj 2011

Caroline86

olivia1009 skriver:

Super skrevet.. og kender godt følelsen!

Lige hvad angår om man ønsker barn eller ej..bom bom..tja det er lige som du beskriver. Vil man? Vil man ikke? Det er det eneste det handler om. At mærke efter i hjertet..ja eller nej??

Angående penge, tid.. - Jeg vil tillade mig at sige at ALLE der har 2 indkomster har både råd og tid til børn. Det er et spørgsmål om at prioritere, intet andet.

Held og lykke fra mig

tak for dit svar

Det er faktisk ikke en oplevelse jeg fortæller om, men bare nogle tanker jeg skulle have skrevet ned

Vi har en datter på 15 mdr. og skal ikke have den næste helt endnu.. snart, men ikke endnu

Men jeg tror der er RIGTIGT mange kvinder der kan genkende det jeg skriver! Jeg har selv været der tidligere

Vi har 2x SU herhjemme så vi ville IKKE have råd til et barn mere lige nu, hvis det var økonomien det kom an på

Anmeld

15. maj 2011

Caroline86

Maise skriver:

ja hvis man kan være fornuftig på forhånd er det jo altid en god ide.

Er du i behandling med din ryg?? ( skoliose??)

gid det kun var skoliosen, søde

Min fys har jo fundet en prolaps i min lænd Han mener måske der er flere i ryg og nakke, så jeg skal i fuld udredning for både prolapser og gigt Jeg er midt i hovedopgaven så jeg har udskudt det med læger og hospitaler til jeg har afleveret! Vi skal også indlægges med Laura d.6/6 og det vil jeg gerne have overstået

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Maise skriver:

skønt profilbilled

Tusind tak... ja drengene havde fis i kasketten da de skulle ind og have nattøjet på og lavede koncert i stedet for

Anmeld

15. maj 2011

Maise

Caroline86 skriver:

gid det kun var skoliosen, søde

Min fys har jo fundet en prolaps i min lænd Han mener måske der er flere i ryg og nakke, så jeg skal i fuld udredning for både prolapser og gigt Jeg er midt i hovedopgaven så jeg har udskudt det med læger og hospitaler til jeg har afleveret! Vi skal også indlægges med Laura d.6/6 og det vil jeg gerne have overstået

hold da op søde. du trænger da vist til et kæmpe kram

Så har du da også dit at se til, puha det er meget på en gang.

Håber det bedste for dig og lille Laura

Anmeld

15. maj 2011

Maise

twinboys skriver:

Tusind tak... ja drengene havde fis i kasketten da de skulle ind og have nattøjet på og lavede koncert i stedet for

haha ja kunne forestille mig de er gode til at gejle hinanden op til fis.

Anmeld

15. maj 2011

Caroline86

Maise skriver:

hold da op søde. du trænger da vist til et kæmpe kram

Så har du da også dit at se til, puha det er meget på en gang.

Håber det bedste for dig og lille Laura

tak!!!

Ja, det er lige lidt meget på én gang! Særligt fordi ingen af tingene går helt efter planen

Jeg klarer mig det er dét jeg kan! overleve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.