Anonym skriver:
Jeg kan da sagtens stå inde for det jeg ha rgjort... eller ikke gjort. Fo rjeg ha rkun været sammen med min mand og jeg kan da godt nogle gange ønske at jeg ikke havde så travlt med at blive gift og få børn. Men jeg er godt tilfreds med mit liv. Jeg ville bare gerne have haft den der ungdom hvor jeg fik prøvet det hele af.
Okay..
Det jo også fair nok - men igen, forstod bare ikk li endnu en tråd 
Og ang kun og ha været sammen med en, jamen
op for det!!
Jeg ville da selv ønske jeg ikk havde haft det behov for at være sammen med flere, men bare og ha fundet den eneste ene tidligt og ville ha kunnet med ham altid. Jeg synes ikk det er "fedt" og ha været sammen med flere forskellige faktisk..
Misforstår mig ikke - jeg fortryder SLET ikke - men tænker bare at, hvis man ikk ved "bedre" end sin egen mand/kæreste, så har man jo heller ikk behov for at finde andet
Så sådan kan man også se på det...
Og har dog ikk prøvet one night stand (sådan er jeg slet IKK!) men har dog været sammen med en få gange og TRO mig..
Ville klart hellere ha en fast partner der er til og komminukere med, for så får man meget bedre sex ud af det og kan snakke mere/tættere om hva man vil ha osv.. fremfor en hvor det bare er tjuh hej og så var det det 
Anmeld