vær lige ærlige en gang til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Undrer mig også meget over hvorfor dette emne kræver en ekstra tråd - man kan vel selv stå inde for hvor få/mange man har været sammen med eller gøre noget ved det..

Jeg kan da sagtens stå inde for det jeg ha rgjort... eller ikke gjort. Fo rjeg ha rkun været sammen med min mand og jeg kan da godt nogle gange ønske at jeg ikke havde så travlt med at blive gift og få børn. Men jeg er godt tilfreds med mit liv. Jeg ville bare gerne have haft den der ungdom hvor jeg fik prøvet det hele af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Dictes mor

Eva. skriver:

Det aner jeg da ikke...skal man tælle sådan noget da...

Lige mine tanker, jeg ved det ikke. Men jeg tænker også bare, at så lyder det som om det er helt vildt mange. Det synes jeg nu ikke, at det er for mit vedkommende.

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Ja det gør jeg faktisk.

Je gha rkun været sammen med ham jeg er gift med. Og det kan jeg da nogle gange godt fortryde Men nu er det jo for sent at lave om på det.

Jeg har ikke haft den der vilde periode hvor jeg fik udlevet det hele.

Jeg forstår dig godt .. men det ville virke lidt mere seriøst og troværdigt hvis du ikke selv er anonym nu hvor du gerne vil vide hvor mange andre har været sammen med 

Anmeld

15. maj 2011

Lou87

Anonym skriver:

Jeg kan da sagtens stå inde for det jeg ha rgjort... eller ikke gjort. Fo rjeg ha rkun været sammen med min mand og jeg kan da godt nogle gange ønske at jeg ikke havde så travlt med at blive gift og få børn. Men jeg er godt tilfreds med mit liv. Jeg ville bare gerne have haft den der ungdom hvor jeg fik prøvet det hele af.

Okay..
Det jo også fair nok - men igen, forstod bare ikk li endnu en tråd

Og ang kun og ha været sammen med en, jamen  op for det!!
Jeg ville da selv ønske jeg ikk havde haft det behov for at være sammen med flere, men bare og ha fundet den eneste ene tidligt og ville ha kunnet med ham altid. Jeg synes ikk det er "fedt" og ha været sammen med flere forskellige faktisk..
Misforstår mig ikke - jeg fortryder SLET ikke - men tænker bare at, hvis man ikk ved "bedre" end sin egen mand/kæreste, så har man jo heller ikk behov for at finde andet
Så sådan kan man også se på det...

Og har dog ikk prøvet one night stand (sådan er jeg slet IKK!) men har dog været sammen med en få gange og TRO mig..
Ville klart hellere ha en fast partner der er til og komminukere med, for så får man meget bedre sex ud af det og kan snakke mere/tættere om hva man vil ha osv.. fremfor en hvor det bare er tjuh hej og så var det det

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Jeg forstår dig godt .. men det ville virke lidt mere seriøst og troværdigt hvis du ikke selv er anonym nu hvor du gerne vil vide hvor mange andre har været sammen med 

Alle erjo anonyme i en afstemning. Har ikke bedt nogen om at skrive

Anmeld

15. maj 2011

Bshizzle

Stemt.. .. Uden yderligere kommentar..  

Anmeld

15. maj 2011

Chamomile

Jeg har stemt 3-10.

Anmeld

15. maj 2011

Rosa

Jeg har været sammen med nogle stykker, 11-20 har jeg stemt, men jeg var vildt glad for dem hver og en og de var allesammen kærester. Jeg har aldrig haft et one-night stand... Min mantra er kun at bolle folk man kender 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.