vær lige ærlige en gang til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Fru.Mäes <3

Jeg har været sammen med en DEL!!! Jeg tabte mig 25 kg. da jeg var 19 år også gik jeg på druk mere eller mindre hver torsdag, fredag og lørdag i en LANG periode!! Og der kom en del drenge/mænd forbi min næse Antallet behøver vi ikke at komme ind på - men det er MANGE!! Jeg søgte accept og anerkendelse igennem sex!! Godt jeg fandt min kæreste for 5 år siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Lou87

Altså ved første tråd tænkte jeg, jamen ja hvorfor ikke..
Det jo et spørgsmål lige så vel som i andre debatter..

Men synes efterhånden det er lidt mærkeligt - hvorfor/hvad er det så vigtigt og vide ??

Man er jo hverken mere eller mindre værd fordi man har været sammen med 1 eller 100..
Man skal jo bare gøre det man har det godt med selv.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Vi taler rent seksuelt ik?

jo

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Jeg har stemt blankt, jeg forstår ikke hvorfor du spm anonym har lagt tråden ind ? - tænker du selv over hvor mange du har været sammen med siden du gør det ? 

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Altså ved første tråd tænkte jeg, jamen ja hvorfor ikke..
Det jo et spørgsmål lige så vel som i andre debatter..

Men synes efterhånden det er lidt mærkeligt - hvorfor/hvad er det så vigtigt og vide ??

Man er jo hverken mere eller mindre værd fordi man har været sammen med 1 eller 100..
Man skal jo bare gøre det man har det godt med selv.

Det er såmænd ikke vigtigt. Det er bare fordi jeg har envennekreds hvor en del af kvinderne har fundet deres ægtefælle tidligt og derfor kun har været i seng med 1-5.

I den anden tråd kom det bag på mig hvor mange der har været sammen med mere end 10. En egenskab jeg ellers kun har tillagt mænd. Jeg syntes derfo rdet kunne være sjovt at lave afstemning for at få lidt at sammenligne med.

Jeg er ikke  fordømmende kun nysgerrig

Anmeld

15. maj 2011

Lullaby

28 inkl min mand

Anmeld

15. maj 2011

Lou87

Anonym skriver:

Det er såmænd ikke vigtigt. Det er bare fordi jeg har envennekreds hvor en del af kvinderne har fundet deres ægtefælle tidligt og derfor kun har været i seng med 1-5.

I den anden tråd kom det bag på mig hvor mange der har været sammen med mere end 10. En egenskab jeg ellers kun har tillagt mænd. Jeg syntes derfo rdet kunne være sjovt at lave afstemning for at få lidt at sammenligne med.

Jeg er ikke  fordømmende kun nysgerrig

Nu var det skam heller ikk for og sige du var dømmende eller noget - men jeg forstår bare ikke "hvorfor" det er interessant og blive ved med og oprette tråde om
Som jeg skriver så er det jo fuldstændigt ligegyldigt..
Og den med det kun er mænd der er sådan, er bare SÅÅÅÅÅÅ gammel nu..
Piger er jo MINDST lige så opmærksomheds/bekræftnings-søgende som mænd.. ! Og har da også mindst lige så meget lov til det som mænd har - hvis man er sådan..

Anmeld

15. maj 2011

Lou87

Mulleunge skriver:

Jeg har stemt blankt, jeg forstår ikke hvorfor du spm anonym har lagt tråden ind ? - tænker du selv over hvor mange du har været sammen med siden du gør det ? 

Undrer mig også meget over hvorfor dette emne kræver en ekstra tråd - man kan vel selv stå inde for hvor få/mange man har været sammen med eller gøre noget ved det..

Anmeld

15. maj 2011

Henri84

Jeg har kun været sammen med 1

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Ja det gør jeg faktisk.

Je gha rkun været sammen med ham jeg er gift med. Og det kan jeg da nogle gange godt fortryde Men nu er det jo for sent at lave om på det.

Jeg har ikke haft den der vilde periode hvor jeg fik udlevet det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.