Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
hmm.. har desværre haft en vild tid med meget druk og meget lidt hjerne så er ikke helt sikker længere...
også da det er lang tid siden og en del af dem betød ikke rigtig noget for mig...
min første var jeg sammen med i 3½ år sammenlagt.. vi havde nogle "pauser" undervejs og der har jeg haft 2 andre fordelt på 2 forskellige "pauser"... vi var gået sådan rigtigt fra hinanden men endte med at finde sammen igen til trods for daglige skænderier og ikke særlig meget omsorg sammen...
har så efter det var definitivt slut haft 2 stk i meget korte perioder af ca. 1 uge pr person... var et dybt følelsesmæssigt kaos i den periode så troede hele tiden at jeg var forelsket og at den anden følte det samme efter meget kort tid...
så flyttede jeg væk fra alt jeg overhovedet kendte til en "lille" by ved navn Ringsted i håbet om at få en frisk start (og lidt naivt troede på at jeg måske fandt sammen med en x der boede der som stadig havde følelser for mig og det var gengældt)..
mødte der min dejlige forlovede og har nu været sammen med ham i over 7 år og har nydt det hele vejen...
jeg har ikke fortrudt de ting og beslutninger jeg har haft gjort.. for havde jeg ikke gjort dem havde jeg ikke været der hvor jeg er idag... selvom der har været mindre pæne ting og jeg har fået nogle knubs undervejs...
jeg er idag 28 år...
Anmeld