Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wulffi89 skriver: Nå så jeg skal selv tage lortebleerne dem vil du ikke have
Nå så jeg skal selv tage lortebleerne dem vil du ikke have
kunne jeg sagtens gøre mmmeeennn det er jo det der er fordele ved at man bare låner baby... så er man ikke tvunget til det... så aflevere man nemlig bare baby til moren så baby græder eller skider hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sweet skriver: ejjjj syntes ikke det er fair at du stadigvæk har kvalme.... du har slet ingen blødninger mere så??
ejjjj syntes ikke det er fair at du stadigvæk har kvalme.... du har slet ingen blødninger mere så??
Blødningerne stoppede i uge 17/18 - har ikke set noget til dem siden...
Mega øv med det opkast og kvalme...
MoarJ skriver: Blødningerne stoppede i uge 17/18 - har ikke set noget til dem siden... Mega øv med det opkast og kvalme...
altid noget blødningerne er holdt... fandt du ud af hvad din datter havde i nakken??
sweet skriver: altid noget blødningerne er holdt... fandt du ud af hvad din datter havde i nakken??
Det var storkebid som hun er født med... Der har ikke været noget med hende siden..
Ja det er dejligt at blødningerne stoppede...
MoarJ skriver: Det var storkebid som hun er født med... Der har ikke været noget med hende siden.. Ja det er dejligt at blødningerne stoppede...
min søsters pige har også sådan en i nakken
sweet skriver: min søsters pige har også sådan en i nakken
Okey... Kæresten kom bare hjem og var noget bekymret, fordi hun havde kløet sig i det om morgen... siden da har hun ikke kløet i det...
MoarJ skriver: Okey... Kæresten kom bare hjem og var noget bekymret, fordi hun havde kløet sig i det om morgen... siden da har hun ikke kløet i det...
det kan være hun har haft en par trælse klø-knopper oven i det sted..
sweet skriver: det kan være hun har haft en par trælse klø-knopper oven i det sted..
Hun havde lidt knopper, men de var også ret hurtig væk.. Så det kan sagtens være det også...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128