kryds finger for os på tirsdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

twinboys

sweet skriver:

min bonus datter på 4 går også hele tiden og siger til mig: far og dig må altså gerne snart lave en baby i din mave hvis i har lyst...

hehe så nu er jeg også under pres

dejlig pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Hailiesmom11

Jeg  også for jer

Og så må du jo komme og låne min lille pige når hun kommer ud, men du fortjener altså også din egen efter alt det her nu

Anmeld

15. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

er så spændt på min samtale på sygehuset på tirsdag..

skal til samtale med min overlæge som holder øje med min tarmsygdom... og siger han at der er ro på min sygdom og jeg kan starte op på min faste medicin, så siger vores overlæge fra gyn også ok for start på babyprojekt....

håber så meget at vi får grøn lys for nu skal det snart være min tur til at kunne holde på en fin lille spire

er sååååå nervøs..

Hej sødeste! 

Hvor lyder det godt med samtalen...  Håber SÅ meget at I får grønt lys... 

Jeg har været en dør til at få smidt nogle sms afsted til dig... Nu skulle det være i orden med at modtage sms.. Købte en ny smartphone... 

ALT hvad jeg kan... 

Anmeld

15. maj 2011

sweet

Wulffi89 skriver:

Jeg  også for jer

Og så må du jo komme og låne min lille pige når hun kommer ud, men du fortjener altså også din egen efter alt det her nu

hehe bare rolig om jeg så får min egen kommer jeg stadigvæk og låner din ven  haps haps...

men jo vil da så gerne have min egen lille bebs

Anmeld

15. maj 2011

Hailiesmom11

sweet skriver:

hehe bare rolig om jeg så får min egen kommer jeg stadigvæk og låner din ven  haps haps...

men jo vil da så gerne have min egen lille bebs

Ja og det kan jeg da rigtig godt forstå

Men bare rolig hun er hele tiden til låns bortset fra når hun skal ammes

Anmeld

15. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

Hej sødeste! 

Hvor lyder det godt med samtalen...  Håber SÅ meget at I får grønt lys... 

Jeg har været en dør til at få smidt nogle sms afsted til dig... Nu skulle det være i orden med at modtage sms.. Købte en ny smartphone... 

ALT hvad jeg kan... 

heyyyy

mange tak.... er bare så nervøs for hvad han siger.... vil så gerne lave baby nu... tror måske jeg ca har ægløsning mandag ell tirsdag så hvis jeg får grønt lys hopper vi sku på med det samme hihi.... sikke en baby-narkoman man kan være hva.... er bare så skruk

det er helt okay med sms... min fon er virkelig dårlig lige pt så modtager ikke altid sms.... så hvis du skriver og jeg ikke svare så ved du hvorfor

hvordan har din bebs det og dig?

Anmeld

15. maj 2011

sweet

Wulffi89 skriver:

Ja og det kan jeg da rigtig godt forstå

Men bare rolig hun er hele tiden til låns bortset fra når hun skal ammes

du klare at amme og skifte bleer og så tager jeg underholdningen hehe

Anmeld

15. maj 2011

Mira0911

sweet skriver:

heyyyy

mange tak.... er bare så nervøs for hvad han siger.... vil så gerne lave baby nu... tror måske jeg ca har ægløsning mandag ell tirsdag så hvis jeg får grønt lys hopper vi sku på med det samme hihi.... sikke en baby-narkoman man kan være hva.... er bare så skruk

det er helt okay med sms... min fon er virkelig dårlig lige pt så modtager ikke altid sms.... så hvis du skriver og jeg ikke svare så ved du hvorfor

hvordan har din bebs det og dig?

Håber I får grønt lys, så I kan springe på med det samme I kommer hjem... 

Okey, jeg har ikke lige sendt nogen til dig i lang tid, selvom jeg tit har tænkt på det... 

Jamen lillepigen er dejlig aktiv...  Døjer dog stadig med døgnkvalme og opkast...  Skide træls.. 

Anmeld

15. maj 2011

Hailiesmom11

sweet skriver:

du klare at amme og skifte bleer og så tager jeg underholdningen hehe

Nå så jeg skal selv tage lortebleerne  dem vil du ikke have

Anmeld

15. maj 2011

sweet

MoarJ skriver:

Håber I får grønt lys, så I kan springe på med det samme I kommer hjem... 

Okey, jeg har ikke lige sendt nogen til dig i lang tid, selvom jeg tit har tænkt på det... 

Jamen lillepigen er dejlig aktiv...  Døjer dog stadig med døgnkvalme og opkast...  Skide træls.. 

ejjjj syntes ikke det er fair at du stadigvæk har kvalme.... du har slet ingen blødninger mere så??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.